کد خبر : 1938228 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 14:50 | 31.5K بازدید | 12 دیدگاه

رومینیگه:

جای بلینگام باشم، امسال به رئال نمی‌روم

کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است جود بلینگام باید یک سال دیگر در دورتموند بماند و الان برای پیوستن به رئال زود است.

جای بلینگام باشم، امسال به رئال نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که رئال مادرید در کورس رقابت برای جذب بلینگام پیروز شده و او به زودی با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند لیورپول و منچسترسیتی هم به صورت جدی برای جذب این بازیکن اقدام کرده بودند، اما در نهایت موفق نشدند نظر موافق او و مدیران باشگاه دورتموند را جلب کنند. 

1836903

دورتموند هم در طول این مدت تلاش زیادی را برای حفظ این ستاره انگلیسی به کار گرفته و حتی پیشنهاد افزایش دستمزد قابل توجهی را به او ارائه کرده، اما نتوانسته او را برای ادامه حضورش در این تیم راضی کند. سه روز پیش مارکا مدعی شد که تمامی کارهای مربوط به انتقال بلینگام به رئال مادرید انجام شده و این بازیکن قرار است بلافاصله پس از پایان فصل جاری قراردادی را با او به امضا برساند. 

1744447

رومینیگه ولی معتقد است بلینگام باید یک سال دیگر در دورتموند بماند: «به نظر می‌رسد بلینگام به رئال خواهد رفت و حتی دورتموند هم با رئال وارد مذاکره شده ولی او هنوز تا 2025 قرارداد دارد و پیشنهاد تمدید تا 2026 با دستمزد بالا نیز از مدت‌ها پیش روی میز است. دلیلی نمی‌بینم بلینگام این پیشنهاد را رد کند.»

رومینیگه ادامه داد: «به بلینگام توصیه می‌کنم که تمدید کند و در دورتموند بماند. او برای اینکه تبدیل به هافبک ثابت رئال شود، هنوز خیلی جوان است؛ به خصوص که مودریچ و کروس نیز یک سال دیگر در رئال خواهند ماند. جود می‌تواند یک سال بماند و کمی دیرتر به رئال برود.»

دیدگاه‌ها