کد خبر : 1938260 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 17:18 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای لوپاریزین:

خبری از ژوزه مورینیو در پاریس نیست

پی‌اس‌جی برنامه‌ای برای مذاکره با ژوزه مورینیو ندارد و تاکنون نیز با او برای جانشینی گالتیه صحبت نشده است.

خبری از ژوزه مورینیو در پاریس نیست

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که تنها سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و پی‌اس‌جی به چهار امتیاز برای قطعی‌کردن قهرمانی نیاز دارد، مدیران باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای بازار تابستانی هستند. علاوه بر برناردو سیلوا که اولویت باشگاه در صورت جدایی مسی است یا سایر موارد مانند جذب اوسیمن یا هری کین، بحث برکناری گالتیه و انتخاب مربی جدید نیز داغ است.

1875115

در حال حاضر ادامه کار گالتیه روی هواست، اما بعید نیست که او روی نیمکت پی اس جی بماند. اگر تیم پاریسی جایگزینی مطمئن برای او پیدا نکند، این مربی 56 ساله می‌تواند فصل آینده را به کار ادامه دهد. با این حال فعلاً احتمال برکناری او بیشتر است.

1874863

در هفته‌های اخیر شایعه شده بود که مورینیو، سرمربی رم، اولویت لوئیس کامپوس (مدیر ورزشی) برای جانشینی گالتیه است. با این حال، همان‌طورکه لوپاریزین گزارش داده است، هیچ مذاکره‌ای با مربی پرتغالی صورت نگرفته و در هفته‌های آینده نیز انجام نخواهد شد. در قطر آن‌ها همچنان نسبت به سرمربی سابق رئال‌مادرید تردید دارند و کامپوس آخرین حرف را در مورد تعیین جانشین گالتیه روی نیمکت خواهد زد. مورینیو- پی‌اس‌جی؛ فعلاً همه‌چیز سرد سرد است.

دیدگاه‌ها