کد خبر : 1938277 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 17:51 | 36.5K بازدید | 30 دیدگاه

از برد تیمشان اینقدر خوشحال نمی‌شوند

حذف رئال باعث شد عده‌ای بعد از مدت‌ها بخندند!

پاکو بویو، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، به بارسایی‌ها و کسانی که از شکست دیشب رئال خوشحال شدند، کنایه زد.

حذف رئال باعث شد عده‌ای بعد از مدت‌ها بخندند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با شکست سنگین 4-0 برابر سیتی وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت. هفته قبل در برنابئو جدال دو تیم 1-1 مساوی شده بود ولی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا شب گذشته اجازه نداد رئال کار خاصی انجام دهد و سزاوارانه راهی فینال شد.

1876564

پاکو بویو در مورد بازی شب گذشته به رادیو مارکا گفت: «رئال در نیمه دوم شجاعانه بازی کرد و گل‌های سوم و چهارم روی ضدحمله به ثمر رسیدند. باید به سیتی تبریک گفت، چون تیم بهتری بودند و آماده‌تر از رئال به این بازی رسیدند.»

بویو ادامه داد: «در 9 سال اخیر ما پنج بار قهرمان چمپیونزلیگ شده‌ایم و باید به این بازیکنان احترام گذاشت. کارلو آنچلوتی در طول فصل بیشتر روی 14 بازیکن حساب کرده بود و در مقطع پایانی فصل بسیاری از آنها خسته بودند. اینگونه رقابت کردن در چنین سطحی و ماندن در فرم 100 درصدی دشوار می‌شود. در هر صورت فصل با سه جام تمام شد که قطعا نمی‌تواند فصل بدی تلقی شود.»

1876603

بویو به مخالفان رئال هم کنایه زد: «برخی از شکست رئال بیشتر از برد تیمشان خوشحال می‌شوند و پس از مدت‌ها فرصتی برای خندیدن پیدا کرده‌اند. فراموش نکنید که سیتی تیمی است که یک دولت را پشت خودش دارد و گواردیولا هر سال هر بازیکنی که بخواهد را برایش می‌خرند. ما به چنین تیمی که قطعا بهترین تیم اروپاست، باختیم.»

دیدگاه‌ها