کد خبر : 1938311 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 20:22 | 23.4K بازدید | 2 دیدگاه

فرار بلند مهدی پای کفاشی متوقف شد

مغانلو به قایدی باج نداد!

شهریار مغانلو با گلزنی در دقیقه 90 بازی با مس کرمان کفش طلای لیگ برتر را به تنهایی صاحب شد.

مغانلو به قایدی باج نداد!

به گزارش "ورزش سه"، دوئل قهرمانی لیگ برتر به کام پرسپولیس به پایان رسید و این تیم نساجی را با 4-0 شکست داد تا برد 2-۱ سپاهان مقابل مس کرمان حاصلی در پی نداشته باشد؛ تنها نکته مثبت هفته پایانی برای طلایی پوشان تثبیت دقیقه نودی کفش طلای شهریار مغانلو بود.

یکی از ضعیف‌ترین رقابت‌های آقای گلی را در فصل جاری شاهد بودیم؛ جایی که کفش طلا با 13 گل به شهریار مغانلو رسید. مهاجم سپاهان در دقیقه 90 بازی با مس موفق به گشودن دروازه حریف شد تا کفش طلا را به تنهایی صاحب شود.

در ورزشگاه آزادی و در جریان برد 7-1 استقلال مقابل تراکتور مهدی قایدی دست به یک کار دیوانه‌وار زد و با زدن 3 گل 4 پله در جدول گلزنان صعود کرده و از رده چهارم به رده دوم رسید.

1877003

هت تریک قایدی به این معنا بود که اگر مغانلو مقابل مس گلزنی نکند، عنوان آقای گل این فصل به صورت مشترک به مهاجمان استقلال و سپاهان خواهد رسید. شهریار اما درست در آخرین دقیقه از بازی با یک جایگیری مناسب و جهشی دیدنی در داخل محوطه جریمه دروازه مس را باز کرد و 13 گله شد تا به تنهایی عنوان آقای گل فصل 02-1401 را کسب کند.

رضا اسدی (11) و محمد عباس زاده (10) در شب شکست تلخ تراکتور نتوانستند گلزنی کنند و پایین‌تر از مغانلو و قایدی به عنوان سومین و چهارمین گلزن برتر، فصل را به پایان رساندند.

دیدگاه‌ها