کد خبر : 1938318 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 20:48 | 37.9K بازدید | 8 دیدگاه

پرتاب صندلی و شعار علیه سرمربی مس کرمان

فرزاد حسین خانی با وجود بازی خوب تیمش مقابل سپاهان با دست خالی ورزشگاه را ترک کرد.

پرتاب صندلی و شعار علیه سرمربی مس کرمان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مسی‌ها با توجه به تساوی هفته گذشته مقابل ملوان کاملا به بقا در لیگ برتر امیدوار شده بودند، با توجه به احتمال پیروزی گل گهر مقابل نفت با خیال راحت پا به مسابقه گذاشتند اما هر چه بازی پیش رفت شرایط برای آن‌ها سخت شد، اگرچه مسی‌ها هم برای گلزنی شانس داشتند.

ویدئو: 301228

در نهایت وقتی که گل اول بازی توسط میلاد زکی پور به ثمر رسید مس در سراشیبی سقوط قرار گرفت و گل شهریار مغانلو کار را به پایان رساند آن هم در حالی که آبادانی‌ها در آن سمت با گل ممی زاده دروازه گل گهر را باز کردند و بقای خود را در لیگ کاملا قطعی کرده بودند.

مس در حالی که یک گل در لحظات پایانی پاسخ داد و آخرین گل لیگ را در خانه به ثمر رساند اما در پایان مسابقه خشم هواداران مس غیر قابل کنترل بود. وقتی فرزاد حسین خانی به سمت هواداران مس رفت تا از آن‌ها عذرخواهی کند بارانی از صندلی و توهین بود که نصیب او شد.

البته حسین خانی که سال گذشته مس را به لیگ برتر آورده مستحق این برخورد نبود اما با توجه به این که مس در هفته‌های پایانی فاصله خود با نفت را با نفت هفته به هفته کم کرد و با چشم خویش دید که جانش می‌رود، این خشم در ورزشگاه باهنر چندان هم عجیب نبود.

در نهایت با وساطت چند بازیکن اوضاع کمی آرام شد اما التهاب در بین هواداران و ناراحتی آن‌ها همچنان ادامه داشت.

دیدگاه‌ها