کد خبر : 1938358 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 22:36 | 30.7K بازدید | 15 دیدگاه

قطعا باید قرارداد ساپینتو تمدید شود

رضاوند: فصل فوق‌العاده‌ای بود، من بچه استقلال هستم

هافبک استقلال می‌گوید که مدیران باشگاه باید ثبات را در تیم حفظ کنند و قرارداد ساپینتو و دیگر بازیکنان تمدید شود.

رضاوند: فصل فوق‌العاده‌ای بود، من بچه استقلال هستم

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند پس از پیروزی پر گل برابر تراکتور در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم بازی خوبی بود و هواداران لذت بردند. واقعا تیم ما از اول نیم فصل دوم یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ بود. تیم ما شایسته قهرمانی بود ولی یک‌سری عوامل باعث شد تا تیم ما قهرمان نشود.

وی درباره اینکه فصل خوبی را پشت سر گذاشته است و هواداران راضی بوده‌اند، توضیح داد: فصل خوبی داشتیم، می‌توانست بهتر از این شود. من هیچ وقت شخصی نگاه نمی‌کنم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قهرمان جام حذفی شویم. چون قهرمان سوپرجام شدیم و اگر قهرمان حذفی شویم می‌تواند فصل فوق‌العاده‌ای برای تیم ما باشد. ما فوق‌العاده نتیجه گرفتیم و شایسته قهرمانی بودیم.

ویدئو: 301176

هافبک آبی‌پوشان در مورد رویارویی احتمالی با پرسپولیس گفت: فعلاً در مورد آن بازی نظری ندارم. نساجی نیز یک تیم خوب است و جام حذفی اصلا قابل پیش‌بینی نیست. اول بازی با نساجی مهم است و باید این بازی را ببریم تا ببینیم چه خواهد شد.

وی در خصوص اینکه در ابتدای فصل مردد بود که به استقلال بیاید ولی اکنون به فرد محبوب آبی‌ها بدل شده، گفت: من بچه این تیم هستم. از امیدها در استقلال بازی کردم. اول فصل به خاطر شرایطی که قبلا پیش آمده بود، آنطور شد وگرنه اینجا خونه من است. از اینجا من به فوتبال آمدم. از اینکه به استقلال آمدم خدا را شکر می‌کنم چون برای من فصل فوق‌العاده‌ای بود. امیدوارم با قهرمانی حذفی فصل را به پایان برسانیم.

1877087

رضاوند در خصوص تمدید قرارداد ساپینتو گفت: این اتفاق قطعاٌ باید بیفتد. تیم ما نیاز به ثبات دارد. بازیکنان را باید حفظ کنند. ما در این چند سال خیلی تغییرات داشتیم. تیم ما سال گذشته قهرمان شد و دوباره تغییرات داشتیم. مدیرعامل و مربی را عوض کردند. به نظرم تغییرات باید کم شود. از مسئولین و از هر کسی که بالا سر این تیم است، خواهش می‌کنم بتوانند این تیم را نگه دارند تا ما  بتوانیم در سال آینده حرف‌های بیشتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها