کد خبر : 1938552 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 21:16 | 77.4K بازدید | 60 دیدگاه

از 97 تا 1402 با هانی نوروزی؛

لحظه شیرین جشن قهرمانی پرسپولیس (عکس)

هانی نوروزی روز گذشته میهمان ویژه جشن قهرمانی پرسپولیس بود.

لحظه شیرین جشن قهرمانی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در برنامه از پیش اعلام‌نشده، یحیی گل‌محمدی در حالی به سمت استیج قهرمانی حرکت کرد که هانی نوروزی را در کنار خود داشت و زمانی که دوربین سرمربی پرسپولیس را دنبال می‌کرد، او در حال صحبت با فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان بود و به شکلی غافلگیرکننده، با هانی به استقبال جشن قهرمانی رفت.

هانی با چهره شیرین و لبخندی که به پهنای صورت داشت، با همراه یحیی به روی استیج رفت و آنها این بار جام را با یکدیگر بالای سر بردند تا سرمربی قرمزها به این شکل یاد و خاطره شاگرد پیشین خود و کاپیتان اسبق سرخپوشان را زنده نگه داشت.

فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس که حالا 14 ساله شده، پیش از این در لیگ هفدهم نیز تجربه حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس را داشت. پس از اینکه در پایان فصل ۹۶-۹۵ اجازه حضور هانی در جشن قهرمانی داده نشد، سیدجلال شخصا فصل آینده او را تا استیج همراهی کرد و سپس کمال کامیابی‌نیا، هانی را در آغوش گرفت و جام با دستان او بالای سر فرزند هادی نوروزی رفت.

1877461

نکته جالب تغییر ظاهری قابل توجه هانی است که حالا به نوجوانی 14 ساله تبدیل شده و کاملا روزهای کودکی را پشت سر گذاشته و وارد دنیای جدیدی شده است. او همچنان فردی است که جشن قهرمانی پرسپولیس را برای طرفداران این تیم کاملا دلپذیر می‌کند.

1877466

هادی نوروزی کاپیتان پیشین پرسپولیس، 9 مهر 1394 به دلیل ایست قلبی درگذشت، فرزند او، هانی، در زمان مرگ پدرش تنها شش سال داشت.

1877462

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها