کد خبر : 1938566 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 08:30 | 52.6K بازدید | 15 دیدگاه

دروازه استقلال بیمه رفاقت شد!

واکنش سیدحسین و رضایی به درخشش گلر سه!

دروازه بان‌های اول و دوم استقلال در تمرین امروز این تیم عکس یادگاری جالبی انداختند.

واکنش سیدحسین و رضایی به درخشش گلر سه!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات ویژه در استقلال اتحادی است که میان بازیکنان این تیم وجود دارد؛ حمایت بازیکنان از استقلال همواره در روزهای سخت مالی به چشم آمده و همچنان ادامه دارد.

با توجه به حضور سینا سعیدی‌فر دروازه‌بان سوم استقلال در ترکیب تیم مقابل تراکتور و درخشش این گلر جوان اتحاد میان نفرات بیشتر به چشم آمده است. جایی که سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی از درخشش سعیدی‌فر رضایت دارند و این را در تمرین روز جمعه نیز علنی کردند.

حسینی و رضایی طی دو فصل گذشته با وجود اینکه رقیب یکدیگر بودند، اما همیشه رفاقت خوبی با هم داشتند. هرگاه که رضایی درون چارچوب استقلال قرار گرفت، کاپیتان آبی‌ها بیشترین حمایت را از این دروازه‌بان جوان داشت و رضایی نیز به هر بهانه‌ای از عملکرد سیدحسین تمجید کرده است.

این دو دروازه‌بان حالا همراه یکدیگر از سینا سعیدی‌فر حمایت می‌کنند و از شرایط خوب او خوشحال هستند. حسینی و رضایی در تمرین جمعه با چهره ای خندان باهم عکس یادگاری گرفتند و البته که آنها در جام حذفی برای بازی کردن با هم رقابت خواهند کرد.

1877495

با توجه به دوری طولانی مدت رضایی به واسطه مصدومیتی که داشت،‌ شاید بازی کردن او مقابل نساجی در جام حذفی کمی دور از ذهن باشد و احتمالا با وجود درخشش سعیدی‌فر مقابل تراکتور در بازی آینده شاهد بازگشت سیدحسین حسینی به ترکیب باشیم. خصوصا اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال هم بعد از اتفاقات دیدار با نفت آبادان به طور کامل از کاپیتان تیمش حمایت کرد و او را یک گلر فوق‌العاده خواند.

سیدحسین حالا باید همچون گذشته حمایت هواداران استقلال را هم پشت سر خود احساس کند. عملکرد او به خصوص در دو فصل گذشته درون دروازه استقلال قابل تقدیر است و بی‌شک با یک اشتباه در بازی با نفت آبادان نمی‌شود نقد منصفانه‌ای درباره حسینی داشت.

دیدگاه‌ها