کد خبر : 1938669 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 15:11 | 54.6K بازدید | 28 دیدگاه

ماجرای دو میلیونِ سال ۸۱ همچنان ادامه دارد؛

الهامی: وقتی به تارتار قرض دادم، چک و سفته نگرفتم!

موقعی که من پول را قرض دادم فکر نمی‌کردم احتیاجی به چک و سفته باشد ولی ایشان خودش می‌داند این اتفاق بین‌مان افتاده و چرا من در مورد آدم‌های دیگر این حرف را نزدم؟

الهامی: وقتی به تارتار قرض دادم، چک و سفته نگرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، در این فصل تنش و درگیری‌های لفظی میان ساکت الهامی و مهدی تارتار بالا گرفت و این اتفاق سبب حساسیت بازی هفته پایانی ذوب آهن و هوادار شده بود که این بازی پر گل در نهایت با تساوی سه بر سه پایان یافت. ماجرا از جایی شروع شد که مهدی تارتار در پاسخ به صحبت‌های ساکت الهامی به شکل کنایی از لزوم مراجعه برخی مربی‌ها به روانپزشک صحبت کرده بود.

این موضوع سبب شد خبرنگاران در پایان بازی هفته پایانی، در نشست خبری از الهامی در خصوص مصاحبه‌ جنجالی تارتار که گفته بود او باید به روانپزشک مراجعه کند، سوال کنند. سرمربی هوادار پاسخ داد: "اگر مهدی تارتار ناراحت نمی‌شود، باید بگویم او از سال 1381 که دلار 120 تک تومان بود، دو میلیون تومان به من بدهکار است. من هم از روانشناسی وقت گرفتم و باید ماهی یک بار به روانشناسی بروم. تارتار این پول را بدهد تا به مطب روانشناس بروم. زشت است به کلانتری برویم. ممنون می‌شویم تارتار پول ما را بدهد."

این صحبت‌های الهامی باعث ناراحتی مهدی تارتار شده و او بدون آنکه پاسخی به سرمربی هوادار بدهد، تصمیم به شکایت گرفته است. تارتار امروز با تنظیم نامه حقوقی ضمن حضور در فدراسیون فوتبال رسما از الهامی به مراجع قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

حال با انتشار خبر شکایت تارتار، ساکت الهامی بار دیگر واکنش نشان داد. سرمربی هوادار در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار "ورزش سه" گفت: "موقعی که من پول را قرض دادم فکر نمی‌کردم احتیاجی به چک و سفته باشد ولی ایشان خودش می‌داند این اتفاق بین‌مان افتاده و چرا من در مورد آدم‌های دیگر این حرف را نزدم؟ تا حالا چندین بار هم موضوع را به او گفتم اما پشت گوش انداخته است. در نهایت می‌خواهم دستم را روی قرآن بگذارم و تارتار هم دستش را روی قرآن بگذارد و بگوید من ندادم و بین ما خدا قضاوت کند."

دیدگاه‌ها