کد خبر : 1938688 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 16:23 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد 1.5 میلیون دلاری الاهلی رد شد

آینده عمر السومه، شاید در تیم سابق استراماچونی

ممکن است که دوران حضور عمر السومه در العربی به پایان برسد و این بازیکن راهی الغرافه شود.

آینده عمر السومه، شاید در تیم سابق استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الریاضیة عربستان نوشت که مذاکرات العربی قطر با الاهلی عربستان برای تمدید قرارداد عمر السومه در خطر شکست قرار دارد. پس از سقوط تیم شهر جده به دسته اول لیگ عربستان، این بازیکن سوری با قراردادی قرضی راهی قطر شد.

این روزنامه عربستانی نوشته است که الاهلی تنها در صورت دریافت یک پیشنهاد هنگفت و سنگین حاضر است تا عمر السومه را به العربی واگذار کند.

الریاضیه تایید کرد که باشگاه العربی از الاهلی عربستان خواسته است در ازای دریافت 1.5 میلیون دلار، قرارداد قرضی عمر السومه را برای یک فصل دیگر تمدید کند. با این حال، الاهلی جده که اخیراً به لیگ حرفه‌ای بازگشته است، خواهان دریافت 2.5 میلیون دلار شده که العربی این پیشنهاد را رد کرده است.

این روزنامه اشاره کرد که العربی از پرداخت این مبلغ برای قرض گرفتن السومه خودداری می کند، به خصوص که قرارداد این بازیکن با تیم عربستانی‌اش در انتهای فصل آینده به پایان می‌رسد.

این روزنامه تاکید کرد که الاهلی چند پیشنهاد از باشگاه‌های مختلف را برای به خدمت گرفتن عمر السومه دریافت کرده و منتظر بررسی آنهاست. جدی‌ترین تیم خواهان مهاجم تیم ملی سوریه، باشگاه الغرافه قطر است که باید دید روند مذاکرات طرفین چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها