کد خبر : 1938833 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 04:16 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

دقیقی به عنایتی و خطیبی پیوست

معرفی یک گزینه جدید برای هدایت تیم امید

سرمربی موفق فوتبال ایران در لیگ دسته اول هم به جمع گزینه‌های هدایت تیم امید اضافه شده است.

معرفی یک گزینه جدید برای هدایت تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انصراف رسمی سیدمجتبی حسینی از هدایت تیم امید، مدیران فدراسیون فوتبال برای انتخاب فرد جایگزین به تکاپو افتاده‌اند. فدراسیون نشینان از روز گذشته بررسی‌هایی را انجام دادند و به گزینه‌های تازه‌ای رسیدند.

در شرایطی که دیروز گفته شد رضا عنایتی و رسول خطیبی اصلی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری امیدهای فوتبال ایران محسوب می‌شوند اما حالا خبر می‌رسد یک گزینه دیگر هم به آنها اضافه شده است.

سعید دقیقی سرمربی موفق شمس‌آذر قزوین که با این تیم مقتدرانه به لیگ برتر صعود کرد، گزینه دیگری است که با او صحبت‌هایی نیز انجام شده است. دقیقی در لیگ یک موفق شد با شمس‌آذر رکورد تعداد امتیاز در یک فصل فوتبالی را نسبت به تعداد مسابقات بزند. تیم او در 32 بازی 70 امتیاز جمع کرد و به رکوردی رسید که هیچ وقت در فوتبال ایران رخ نداده است.

در چنین شرایطی مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است جمع‌بندی‌های نهایی را درباره عنایتی، خطیبی و دقیقی داشته باشند و در نهایت یک نفر از آنها را به عنوان سرمربی تیم امید ایران برگزینند.

بدون تردید نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم در انتخاب سرمربی جدید تیم زیر 23 ساله‌های ایران در راه صعود به المپیک تاثیرگذار است.

دیدگاه‌ها