کد خبر : 1938938 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 17:50 | 52.3K بازدید | 11 دیدگاه

ناچو در فکر جدایی

اینتری‌ها در مادرید برای جذب کاپیتان رئال

طبق ادعای مارکا، نماینده‌های اینتر دو ماه پیش در پایتخت اسپانیا بودند تا برای انتقال ناچو با باشگاه رئال مادرید مذاکره کنند.

اینتری‌ها در مادرید برای جذب کاپیتان رئال

به گزارش "ورزش سه"، سه بازیکن رئال مادرید هنوز تکلیف آینده‌شان مشخص نیست و احتمال جدایی آنها در پایان فصل بالاست. ناچو فرناندز یکی از آنهاست. او که یکی از کاپیتان‌های رئال است و از سال 2013 وارد تیم اول باشگاه شد، در تمام سال‌های اخیر تعصب و عشقش به رئال را ثابت کرده و با وجود نیمکت‌نشینی‌های بسیار، تمام پیشنهاداتش را رد کرده اما امسال شرایط متفاوت است.

1878120

طبق ادعای مارکا، باشگاه به او پیشنهاد تمدید یک ساله ارائه داده، ولی ناچو هنوز پاسخی به آن نداده است. او هرچند در دو ماه اخیر بیشتر از همیشه در ترکیب رئال به میدان رفته ولی راضی نیست و برای فصل بعد انتظار حضور در ترکیب ثابت را دارد که به نظر غیرممکن می‌رسد. مارکا امروز نوشت که مسئولان اینتر دو ماه پیش در مادرید بودند و برای انتقال ناچو با رئال مذاکره کردند. همه چیز به نظر نهایی خود بازیکن بستگی دارد ولی او هنوز نه به اینتر و نه به رئال پاسخ قطعی نداده است.

1878118

دو بازیکن دیگر مارکو آسنسیو و دنی سبایوس هستند و آنها نیز برای حضور در ترکیب ثابت تضمین می‌خواهند. تضمینی که البته داده نخواهد شد و باید منتظر جدایی‌شان باشیم.

دیدگاه‌ها