کد خبر : 1939064 | 01 خرداد 1402 ساعت 11:05 | 21.4K بازدید | 22 دیدگاه

عنایتی امروز برای پاریس امضا می‌کند!

قرارداد رضا عنایتی، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید با فدراسیون فوتبال امروز رسمی می شود.

عنایتی امروز برای پاریس امضا می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم ملی امید، قرارداد سرمربی سابق هوادار و نفت مسجدسلیمان امروز منعقد خواهد شد تا آقای گل تاریخ لیگ برتر به صورت رسمی ماموریت خطیر هدایت تیم ملی در مسیر رسیدن به المپیک پاریس را برعهده بگیرد.

عنایتی در شرایطی صاحب نیمکت تیم ملی امید شده که به شدت با کمبود وقت برای برنامه ریزی مواجه است و باید هر چه سریع تر نفرات مد نظر خود را برای شرکت در تورنمنت کافا در رده سنی امید که در عراق برگزار خواهد شد را انتخاب کند.

تورنمنتی که با سه تا چهار بازی برای تیم امید همراه خواهد بود و بلافاصله پس از آن، عنایتی باید تیم خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو که از ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد، آماده کند. رقابت‌هایی که نیازمند برنامه ریزی ای جداگانه خواهد بود تا تیم امید در بازی‌های آسیایی محکی جدی را تجربه کند.

در نهایت اما، انتظار اصلی از سرمربی تیم ملی امید، شکستن طلسم 48 ساله صعود ایران به المپیک است. جایی که پس از بازی‌های مونترال، دیگر تیم ملی در بزرگ ترین رقابت ورزشی جهان حضور نداشته و این مدت، خود به اندازه کافی، از دشواری کار عنایتی حکایت دارد.

دیدگاه‌ها