کد خبر : 1939145 | 01 خرداد 1402 ساعت 16:35 | 19.6K بازدید | 13 دیدگاه

بند فسخ دارم و می‌توانم جدا شوم

کاپیتان مس: تجربه پرسپولیس بیشتر بود، قهرمان شد

کاپیتان مس رفسنجان اعلام کرد با محمد ربیعی درباره آینده‌اش در این تیم صحبتی نکرده است.

کاپیتان مس: تجربه پرسپولیس بیشتر بود، قهرمان شد

به گزراش "ورزش سه"، مس رفسنجان با رتبه پنجمی فصل را به پایان رساند و در آخرین بازی خود مقابل پیکان به نتیجه تساوی دست یافت. محسن آذرباد کاپیتان نارنجی پوش این تیم به خبرنگار ما گفت: فصلی فرسایشی و سختی داشتیم. باید رتبه‌مان را بیش از این ارتقا می‌دادیم اما دچار بد اقبالی و کم‌لطفی شدیم اما در مجموع نسبت به فصل گذشته یک پله در جدول ارتقا پیدا کردیم و باید دید در آینده چه خواهد شد.

این بازیکن در مورد عملکرد این فصل و مقایسه آن با فصل پیش گفت‌: سال گذشته ده پاس گل دادم و امسال سه گل به ثمر رساندم که دو مورد آن سه امتیازی بود. چهار پاس گل داشتم این بسیار خوب است. سال جدید را خوب شروع کردم و امیدوارم در فصل آینده پر قدرت ظاهر شوم.

کاپیتان مس درباره ادامه حضورش در این تیم توضیح داد: من هنوز با مس قرارداد دارم، اما بند فسخ در قراردادم ذکر شده و باید دید باشگاه در این رابطه چه تصمیمی خواهد گرفت. سال گذشته علی‌رغم پیشنهاداتی که از تیم‌های بالای جدول داشتم اما تصمیم به ادامه کار در مس گرفتم و حالا باید منتظر شرایط نقل و انتقالات ماند و دید به چه شکل پیش خواهد رفت.

1751209

او همچنین در پاسخ به اینکه محمد ربیعی همچنان مربی مس خواهد ماند یا خیر ادامه داد: هنوز با او صحبتی نکرده‌ام و از این قضیه بی‌اطلاعم.

آذرباد نظر خود را درباره سقوط دیگر تیم کرمانی اینگونه بیان کرد: مس کرمان علی‌رغم شایستگی‌هایی که داشت سقوط کرد و امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک و با برنامه ریزی خوب سال بعد آنها را در لیگ برتر ببینیم و این بار اهداف خود را جدی‌تر دنبال کنند.

او در خصوص بازی کردن در مقابل استقلال و پرسپولیس و اینکه پرسپولیس شایسته قهرمانی بود یا خیر توضیح داد: من در برابر هر سه تیم بازی کرده‌ام به نظرم هر سه آنها استحقاق قهرمانی را داشتند. اما تجربه پرسپولیس در کسب جام به آنها کمک کرد و ثبات در این تیم موجب شد تا آنها دوباره قهرمان شوند. استقلال و سپاهان با از دست دادن بازی‌های مهم فرصت را برای پرسپولیس مهیا کردند تا او از این قضیه نهایت استفاده را ببرد.

دیدگاه‌ها