کد خبر : 1939359 | 02 خرداد 1402 ساعت 15:11 | 49.3K بازدید | 7 دیدگاه

بازگشت به فوتبال پس از خداحافظی؛

بازیکن سابق استقلال مدیر شد

مدافع چپ پیشین آبی‌ها حالا از این پس در جمع مدیران یک باشگاه لیگ برتری فعالیت خواهد کرد.

بازیکن سابق استقلال مدیر شد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پس از سه سال حضور مستمر در لیگ برتر و نتایج خوبی که در فصل اخیر به دست آورد و جایگاه هشتم جدول را با یکی از بهترین خطوط دفاعی به خود اختصاص داد، حالا برای فصل آینده احتمالا با برنامه‌ریزی جدی‌تری وارد مسابقات خواهد شد و در فاصله حدود دو ماه مانده به شروع بازی‌ها، تغییراتی در کادر مدیریتی خود داشت.

سه نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم با تصمیم سهامداران این کارخانه تغییر کردند و محمد رجائیان، حمید محرابی و محمد خزائی به پایان دوران فعالیت‌شان در این بخش رسیدند که شاخص‌ترین مهره جایگزین، حضور میثم مجیدی به‌عنوان بازیکن سابق ایرالکو در این جمع بود.

میثم مجیدی که بیست و ششم دی‌ماه ۱۴۰۱ در آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر آلومینیوم مقابل گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک در ترکیب این تیم حضور یافت و در دقیقه ۲۰ که شماره پیراهن‌اش بود، از زمین تعویض شد، حالا به‌عنوان عضو هیئت مدیره دوباره به باشگاه آلومینیوم بازگشت.

مجیدی که علاوه بر حضور در آلومینیوم، تجربه بازی برای استقلال، الشمال قطر، استقلال خوزستان، صبای قم و ... را در کارنامه دارد، جزو معدود بازیکنان اراکی محسوب می‌شود که بیشترین حضور در لیگ برتر را داشته و حالا در کسوت جدید باید در ایرالکو فعالیت کند و یکی از مدیران این باشگاه خواهد بود.

دیدگاه‌ها