کد خبر : 1939449 | 02 خرداد 1402 ساعت 22:52 | 63.5K بازدید | 36 دیدگاه

رییس فدراسیون والیبال در گفت‌وگوی اختصاصی با ورزش سه؛

حرف های داورزنی: جنجالی تر از اقدام آمریکایی‌ها!

محمدرضا داورزنی در رابطه با اقدام جنجالی آمریکا مبنی بر عدم صدور ویزا برای پنج ‌عضو تیم ملی والیبال واکنش نشان داد.

حرف های داورزنی: جنجالی تر از اقدام آمریکایی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، امروز فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که آمریکا به پنج نفر از اعضای تیم ملی برای حضور در این کشور به منظور برگزاری بازی‌های هفته پایانی لیگ ملت‌ها ویزا نداده است. فدراسیون والیبال اعلام کرد که محمدرضا داورزنی پیگیر این مسئله است و حتی به فدراسیون جهانی والیبال پیشنهاد داده که اگر آمریکا نمی‌تواند شرایط را فراهم کند ایران حاضر است میزبانی هفته سوم مسابقات را برعهده بگیرد.

در همین رابطه تماسی با محمدرضا داورزنی داشتیم و با او درباره این اتفاق صحبت کردیم. رئیس فدراسیون والیبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه درباره این اقدام جنجالی آمریکایی‌ها گفت: "فدراسیون جهانی والیبال اخبار را شنیده و می‌خواهد با من صحبت کند. ما فردا جلسه‌ای با هم خواهیم داشت. آن‌ها مجبور هستند این مشکل را حل کنند."

داورزنی در ادامه گفت: "تلاش فدراسیون این است که در مرحله اول عزت ایران را حفظ کند. ما نمی‌خواهیم که هیچ کشوری در راستای صدور ویزا به ایران بی‌احترامی کند. ما هم تمایل به رفتن به آمریکا نداریم، ولی جدول اینگونه است که ما باید هفته سوم در این کشور بازی کنیم. این نیست که همه فکر کنند همه عاشق و سینه چاک این هستند که به آمریکا بروند.

1667146

می‌دانید که در سال ۲۰۱۴ ما با آمریکایی‌ها تفاهم‌نامه امضا کردیم. تا حالا هم تیم ملی ما چهار بار به آمریکا رفته و آمده و چنین مشکلاتی وجود نداشته است. الان هم بحث ما این است که شما موظف هستید به تیم ملی والیبال ایران احترام بگذارید. کل دنیا می‌دانند که امین اسماعیل‌نژاد بازیکن شاخص تیم ملی است و آنها به یک‌باره می‌آیند و به او ویزا نمی‌دهند. شما موظف هستید که به بازیکنان ایران ویزا بدهید. نمی‌توانید این کار را انجام دهید، هفته سوم را به ایران بدهید و ما هم به همه ویزا خواهیم داد."

داورزنی در پایان پیرامون شایعاتی که درباره کناره‌گیری اکبر محمدی از سرپرستی تیم ملی مطرح شده است نیز گفت: "آقای محمدی هستند، مگر قرار است کجا برود؟ وقتی شما با یک گروه ۳۰ نفره کار می‌کنید بعضی وقت‌ها اختلاف نظرهایی به وجود می‌آید که حل می‌شود و این موضوع نیز چیز مهمی نیست و آقای محمدی قطعاً به کار خود ادامه خواهد داد."

دیدگاه‌ها