کد خبر : 1939462 | 02 خرداد 1402 ساعت 23:46 | 113.9K بازدید | 92 دیدگاه

ساپینتو: هرگز چنین بازیکنی به تیمم نمی‌آوردم؛

طعنه به سیاوش یزدانی: بهتر که از استقلال رفتی!

سرمربی استقلال پس از نیم فصل به انتقال جنجالی مدافع تیمش به سپاهان واکنش نشان داد.

طعنه به سیاوش یزدانی: بهتر که از استقلال رفتی!

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی تا هفته شانزدهم لیگ برتر بازیکن استقلال بود و در دیدار برابر سپاهان بازوبند کاپیتانی آبی‌ها را بر بازو داشت که در همان بازی مرتکب یک ضربه ایستگاهیِ منجر به گل شد و یک خطای پنالتی داد تا تیمش در لحظات پایانی شکست بخورد تا همین اتفاق منجر به اخراج او توسط ریکاردو ساپینتو شود.

ریکاردو ساپینتو که در دور رفت لیگ برتر هم یک بار دیگر سیاوش یزدانی را بخاطر رفتارهایش اخراج کرده و در اختیار باشگاه گذاشته بود، امید داشت با دادن فرصت دوباره به این مدافع بتواند او را تا پایان فصل استفاده کند، ولی اتفاقات مسابقه برگشت با سپاهان کاری کرد تا سرمربی آبی‌ها به طور قطعی او را کنار بگذارد.

سیاوش یزدانی ۱۰ روز پس از نمایش جنجالی در دیدار استقلال مقابل سپاهان، راهی این تیم اصفهانی شد و قراردادی به مدت دو سال و نیم امضاء کرد که ساپینتو واکنشی به این انتقال جنجالی نداشت، اما امروز سکوت خود را پیرامون رفتن مدافع تیمش به اصفهان شکست و اظهاراتی جنجالی بر زبان آورد.

ویدئو: 301581

ریکاردو ساپینتو امروز در نشست خبری پیش از دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی، پیرامون اینکه ژوزه مورایس، هموطن او و سرمربی سپاهان، ابراز علاقه کرده بتوانند در این رقابت‌ها به قهرمانی دست پیدا کنند، اظهار کرد: «من رابطه خوبی با ایشان دارم، ولی قبل از این بحث، موضوع سیاوش یزدانی بود. من کمی ناراحت بودم که داخل و بیرون زمین چه اتفاقی افتاد. پس از آن دیگر صحبت نکردیم. انتظار داشتم طبق رسمی که در پرتغال داریم با من تماس می‌گرفت و توضیح می‌داد چه اتفاقی افتاد.»

او به اشتباه سیاوش یزدانی در دیدار برگشت دو تیم هم اشاره کرد و افزود: «تاکنون در فوتبال ندیده بودم بازیکنی آن اشتباه بزرگ را (برابر سپاهان) انجام دهد و هفته بعد به آن تیم برود! البته برای من خوب شد، چون تیم من پس از آن خوب شد.»

ساپینتو که از رفتار همتای خود در سپاهان گلایه داشت، یادآور شد: «انتظار داشتم ژوزه با من تماس بگیرد، ولی این کار را نکرد. شاید یک روزی این کار را بکند و درباره این شرایط عجیب و غریب صحبت کند. او باید در این رابطه تحقیق می‌کرد، اما هر کسی مسئول رفتار خودش است. شاید او یک روزی به من توضیح بدهد.»

1795049

سرمربی استقلال که از مورایس می‌خواهد درباره جذب سیاوش یزدانی به او توضیح بدهد، در پایان تاکید داشت: «ما پس از این اتفاق صحبتی نکردیم و فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت. من هیچوقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که بازیکنش چنین کاری کرده باشد. من اینطور هستم.»

حال باید منتظر ماند و دید ژوزه مورایس که شب گذشته ایران را ترک کرد، چه واکنشی به اظهارات سرمربی استقلال خواهد داشت و البته سیاوش یزدانی، چه عکس‌العملی در این باره دارد و احتمالا بحث تازه‌ای از این انتقال جنجالی بین طرفین شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها