کد خبر : 1939573 | 03 خرداد 1402 ساعت 13:22 | 25.6K بازدید | 3 دیدگاه

حسرات ابدی صالح حردانی از بازی با نساجی

صالح حردانی امیدوار است اتفاقات تلخ در دیدار سال قبل جام حذفی برابر نساجی را جبران کند.

حسرات ابدی صالح حردانی از بازی با نساجی

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی در مهمترین دیدار فصل قبل استقلال نقش بزرگی داشت. مدافعی که در دربی برگشت لیگ نوزدهم به عنوان بازیکن تعویضی و به جای وریا غفوری به زمین آمد و توانست ضمن نجات دروازه تیمش، پایه گذار گل تساوی آبی‌ها باشد و رودی ژستد روی ارسال دیدنی او، دروازه پرسپولیس را باز کرد.

حردانی چند هفته بعد نیز می‌توانست در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اثرگذار باشد و در ثانیه‌های پایانی بازی، دروازه نساجی را باز کند. درست در لحظاتی که کار استقلال گره خورده بود، این بازیکن تند و تیز از سمت راست محوطه جریمه حریف، ضربه محکمی را روانه دروازه کرد.

1879146

توپ صالح با بدشانسی تمام به تیرک دروازه برخورد کرد و پشت خط فرود آمد. در لحظه اول تصور می‌شد که توپ از خط دروازه عبور کرده که این مسئله با اعتراض شدید فرهاد مجیدی و کادرفنی او همراه شد.

اما مرور تصاویر تلویزیونی نشان داد که محل فرود شوت حردانی با خط دروازه فاصله زیادی داشته و مجیدی به اشتباه تصور کرده که توپ از خط رد شده است. در نهایت نیز استقلال در ضربات پنالتی بازی را به میهمان خود واگذار کرد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

استقلال در لیگ امسال سه بار با نساجی روبرو شده است. 2 بازی رفت و برگشت لیگ و یک مسابقه سوپرجام که صالح در هیچ کدام از آنها بازیکن ثابت نبوده است. اما او امروز از ابتدا به میدان می‌رود به دنبال جبران اتفاقات تلخ دیدار آن مسابقه است تا با رساندن تیمش به فینال، حسرت ابدی سال قبل را جبران کند.

1879147

دیدگاه‌ها