کد خبر : 1939719 | 03 خرداد 1402 ساعت 23:59 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

تعیین‌کننده: تست نهایی از ستاره تیم ملی والیبال

به نظر می‌رسد که فردا از میثم صالحی تست گرفته خواهد شد تا وضعیت نهایی او مشخص شود.

تعیین‌کننده: تست نهایی از ستاره تیم ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، میثم صالحی یکی از پدیده‌های والیبال ایران در سال‌های اخیر بوده است. او در رقابت‌های المپیک توکیو نمایش‌های درخشانی را از خود ارائه داد و با وجود حذف ایران یکی از معدود نکات امیدوار کننده تیم ملی در المپیک محسوب می‌شد.

با این حال بعد از المپیک اوضاع مطابق میل میثم صالحی پیش نرفت و او از ناحیه کتف دچار یک مصدومیت سنگین شد؛ موضوعی که باعث شد صالحی حدود یک سال از میادین دور باشد و روزهای تلخی را تجربه کند.

با این وجود میثم صالحی امسال با شهداب یزد به والیبال برگشت و اتفاقاً موفق شد با این تیم عنوان قهرمانی مسابقات لیگ را کسب کند. او همچنین در جام باشگاه‌های آسیا نیز با وجود ناکامی شهداب عملکرد بدی را از خود به نمایش نگذاشت.

چند روز پیش بود که اعلام کردیم صالحی بعد از دو تورنمنت سخت لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا به کمی استراحت نیاز دارد تا آسیب جزئی کتف او بدتر نشود و به این ترتیب این بازیکن حداقل در هفته اول لیگ ملت‌ها غایب خواهد بود. حالا قرار است صالحی فردا در محل تمرین تیم ملی حضور پیدا کند تا وضعیت دقیق او توسط پزشک تیم مورد بررسی قرار بگیرد و مشخص شود که او چه زمانی آماده کمک به تیم ملی خواهد بود.

دیدگاه‌ها