کد خبر : 1939821 | 04 خرداد 1402 ساعت 13:45 | 22.1K بازدید | 3 دیدگاه

پاسخ منفی اسلوت: هیچکس تاتنهام را قبول نمی‌کند

آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، اعلام کرد که دوست دارد به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد تا به نوعی هدایت تاتنهام را رد کرده باشد.

پاسخ منفی اسلوت: هیچکس تاتنهام را قبول نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پس از قطع همکاری با آنتونیو کونته به صورت جدی به دنبال انتخاب سرمربی سرشناس و توانمندی است. 

پیش از این نام یولیان ناگلزمان به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم مطرح شده بود، اما دو طرف بر سر بعضی از مسائل با هم به توافق نرسیده بودند و همین باعث شد که شرایط حضور او در لندن دشوار شود. 

اسلوت که این فصل موفق شد فاینورد را به قهرمانی لیگ هلند برساند، به عنوان گزینه اول این باشگاه در چند روز اخیر مطرح شد و حتی بعضی از رسانه‌ها مدعی شدند که او برای حضور در این تیم با مدیران تاتنهام به توافق رسیده است. 

1878461

اما اسلوت در گفت‌وگو با AD درباره این موضوع اظهار داشت: «من هم شایعاتی درباره علاقه باشگاه‌های دیگر شنیده‌ام. از این که آنها به من علاقه دارند بسیار خوشحال هستم، اما دوست دارم در فاینورد بمانم و به ساختن این تیم روی زیربنایی که در دو فصل اخیر ایجاد کردیم ادامه دهم. 

هیچ حرفی از نقل و انتقالات مطرح نشده است و مذاکراتی که روز گذشته با باشگاه داشتم صرفا درباره تمدید قرارداد احتمالی من بود. تمامی مذاکرات با فاینورد تنها با همین هدف انجام شده است. بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید در این تیم هستم.»

به نظر می‌رسد که کار انتخاب سرمربی برای مدیران تاتنهام بسیار دشوار شده و انتخاب آنها از بین گزینه‌های باقی‌مانده بسیار محدود است.

دیدگاه‌ها