کد خبر : 1939885 | 04 خرداد 1402 ساعت 19:26 | 15.5K بازدید | 6 دیدگاه

پاسخ بیلد به ادعای اکیپ: دروغ نگویید، هرناندز می‌ماند!

اشپورت‌بیلد می‌گوید گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ درباره توافق پی‌اس‌جی با لوکاس هرناندز دروغ بوده و باعث عصبانیت شدید بایرن‌مونیخ از این رسانه فرانسوی شده است.

پاسخ بیلد به ادعای اکیپ: دروغ نگویید، هرناندز می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اکیپ در فرانسه امروز گزارشی منتشر کرد که مدعی بود پاری‌سن‌ژرمن با لوکاس هرناندز، مدافع بایرن‌مونیخ، به توافق رسیده و او امسال تابستان راهی پاریس خواهد شد.

اکیپ مدعی شد دو طرف بر سر انتقال هرناندز به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند و تنها مرحله باقی‌مانده در انجام این انتقال کسب موافقت بایرن‌مونیخ است. این گزارش اکیپ مدیران بایرن‌مونیخ را به شدت خشمگین کرده است.

در آلمان نشریه اشپورت‌بیلد در واکنش به این گزارش اکیپ آن را دروغ توصیف کرد و گفت هیچ توافقی بین هرناندز با پاری‌سن‌ژرمن صورت نگرفته است.

1879686

این نشریه آلمانی اعلام کرد درست برعکس ادعای اکیپ بایرن و هرناندز هر دو مایل به تمدید قرارداد او هستند. قراردادی که در تابستان 2024 به پایان می‌رسد. اشپورت‌بیلد می‌گوید مذاکرات بین مدافع فرانسوی و بایرن‌مونیخ چندین هفته است که ادمه دارد و به مراحل پیشرفته رسیده است. این رسانه به نقل از منابع نزدیک به بایرن‌مونیخ می‌گوید هرناندز تاکنون هیچ نشانه‌ای درباره این‌که تمایل به ترک باشگاه آلمانی دارد نشان نداده است.

اشپورت بیلد می‌گوید یکی از دلایل دیگری که نادرست بوده ادعای اکیپ را نشان می‌دهد این است که طبق قانون باشگاه‌‌ها اجازه ندارند تا شش ماه پیش از پایان قرارداد یک بازیکن با باشگاهش با او وارد مذاکره رسمی شده یا قرارداد امضا کنند. قرارداد بایرن‌مونیخ با هرناندز بیشتر از یک سال دیگر اعتبار دارد و انجام مذاکرات رسمی بین او و پی‌اس‌جی طبق قانون ممنوع است.

1879687

دیدگاه‌ها