کد خبر : 1939929 | 04 خرداد 1402 ساعت 23:05 | 43K بازدید | 32 دیدگاه

ستاره سیتی برنده قدیمی‌ترین جایزه فردی دنیا شد

تمرین هالند برای توپ طلا و دِبست

ارلینگ هالند که چند هفته پیش به عنوان بهترین بازیکن سال از سوی انجمن نویسندگان فوتبال انتخاب شده بود جایزه خود را دریافت کرد.

تمرین هالند برای توپ طلا و دِبست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی خود را آماده دو فینال حساس پایان فصل می‌کند. این تیم بعد از فتح لیگ برتر به دنبال قهرمانی در جام حذفی و چمپیونزلیگ است تا سه گانه خود را تکمیل کند. بی‌شک امید اول سیتزین‌ها در راه این جاه‌طلبی بزرگ کسی نیست جز ارلینگ هالند؛ ستاره‌ای که امروز یک جایزه دیگر دریافت کرد.

مهاجم نروژی سیتی که تابستان سال گذشته دورتموند را به مقصد لیگ برتر ترک کرد در اولین فصل حضور خود در جمع آبی‌های منچستر فراتر از انتظار ظاهر شده است.

او طی 35 بازی لیگ برتر موفق به زدن 36 گل شده و ۱۲ گل نیز در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. هالند به واسطه این عملکرد قابل توجه رکوردهای بسیاری را شکسته و جوایز متعددی را صاحب شده است.

اتحادیه نویسندگان فوتبال FWA که با رای اعضای خود بهترین بازیکن سال را انتخاب می‌کند چند هفته پیش هالند را برنده جایزه سال 2023 خود اعلام کرد.

مراسم اهدای جوایز نفرات منتخب امروز در لندن با حضور ستاره‌های قدیمی فوتبال برگزار شد و طی آن هالند جایزه بهترین بازیکن سال را دریافت کرد تا در آستانه بازی‌های حساس پیش رو یک جایزه انفرادی دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرده و کم کم آماده جایزه‌های بزرگ‌تری چون توپ طلا و دِبست شود.

جایزه انجمن نویسندگان فوتبال، قدیمی‌ترین جایزه فردی در دنیای فوتبال است که 75 سال قدمت دارد. استنلی متیوز در سال 1948 برای اولین بار برنده این جایزه شد.

دیدگاه‌ها