کد خبر : 1940053 | 05 خرداد 1402 ساعت 17:37 | 42K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: 400 نفر داوطلب نگهداری از سگ باشگاه شده‌اند

میکل آرتتا گفت 300 یا 400 نفر داوطلب شده‌اند تا سگ باشگاه را در طول تعطیلات نگه دارند. آرسنال در زمین تمرین خود یک سگ به نام "وین" به معنی برد دارد.

آرتتا: 400 نفر داوطلب نگهداری از سگ باشگاه شده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حالی در هفته آخر لیگ برتر با ولورهمپتون روبرو می‌شود که توپچی‌ها به طور قطع نایب قهرمان این فصل خواهند بود و چیزی برای به دست آوردن یا از دست دادن ندارند. ولورهمپتون نیز بعد از نتایج ضعیف اول فصل، اکنون از بقای خود در لیگ مطمئن است. میکل آرتتا، مربی آرسنال، در آستانه بازی دو تیم در نشست خبری خود درباره موضوعات مختلف حرف زد.

مصدومیت سالیبا
زود است که درباره شرایط او حرف بزنیم. فکر می‌کنم در مسیر درست است و دارد بهبود پیدا می‌کند. وضعیت در دو هفته گذشته خیلی مثبت‌تر از دو ماه گذشته بوده است.

تمدید قرارداد ساکا
خبر فوق‌العاده‌ای برای باشگاه است. باشگاه در این زمینه عالی کار کرد. او بازیکنی کلیدی برای ماست که به بهترین شکل ممکن، باشگاه را نمایندگی می‌کند. امیدوارم چند نفر دیگر هم این کار را بکنند.

1879975

جدایی ژاکا
نه، نمی‌توانم و نمی‌خواهم درباره آینده هیچ بازیکنی یا هیچ‌یک از اعضای کادر فنی حرف بزنم. اول باید فصل را تمام کنیم.

آیا اومیاسو همچنان بیرون خواهد بود
فکر می‌کنم به بازگشت خیلی نزدیک شده. امیدوارم در پیش فصل در دسترس باشد و مثل ویلی (سالیبا) در موقعیت خوبی باشد. آنها خیلی سخت کار کرده‌اند. او آدم فوق‌العاده‌ای است، یک حرفه‌ای درجه یک است و دوست داریم در دسترس باشد.

خولن لوپتگی، مربی ولورهمپتون
دوباره کار فوق‌العاده‌ای انجام داده. او باشگاه را در شرایط خیلی سختی تحویل گرفت و نتایج را جوری تغییر داد که تیم زودتر از حد انتظار به جایگاه مطمئنی دست پیدا کرد.

چه کسی در تعطیلی بعد از فصل از "وین" نگهداری می‌کند؟ 
300 یا 400 نفر داوطلب شده‌اند.

دیدگاه‌ها