کد خبر : 1940057 | 05 خرداد 1402 ساعت 17:57 | 67.8K بازدید | 27 دیدگاه

قایدی و محبی به کار خود ادامه می‌دهند؟

اسباب نگرانی هر استقلالی زنده! (عکس)

هواداران استقلال با وجود صحبت‌های حجت کریمی اما نگران آینده مهدی قایدی و محمد محبی در تیم خود هستند.

اسباب نگرانی هر استقلالی زنده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی و محمد محبی، دو ستاره استقلال که عملکرد فوق‌العاده‌ای در این فصل داشته‌اند، حالا یک نگرانی بزرگ برای هواداران ایجاد کرده‌اند.

در دستور العملی که فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد باشگاه‌ها با بازیکنان و مربیان امضا کرده، بندی جنجالی وجود دارد؛ بندی که اعلام می‌کند بازیکنان لژیونر ایرانی قادر به عقد قرارداد به صورت قرضی با باشگاه‌های ایرانی نیستند. این مسئله دقیقا برای مهدی قایدی و محمد محبی در استقلال پیش آمده و حالا ممکن است آینده آنها را در این تیم به خطر بیندازد.

1879980

قایدی بازیکن شباب الاهلی امارات است و محبی با سانتاکلارا قرارداد دارد. از این رو آنها به صورت قرضی به استقلال آمده‌اند و حالا با شرایط جدید ممکن است نتوانند برای استقلال در فصل آینده به میدان بروند.

این مسئله نگرانی‌های زیادی را برای هواداران استقلال ایجاد کرده و کامنت‌ها و مطالب فضای مجازی این را به خوبی نشان می‌دهد. با این وجود حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، در صدد است تا هرچه سریع‌تر این مشکل را حل کند و قایدی و محبی را برای فصل آینده نیز در این باشگاه حفظ کند.

کریمی در این باره گفته است: ‌«هواداران در این شرایط بیش از هر چیز به فکر حمایت از تیم باشند. من به آنها قول می‌دهم که صددرصد هر دو نفر این عزیزان را در استقلال نگه می‌داریم. با اینکه قرارداد آنها قرضی است و در پایان مدت قراردادشان باید به تیم باشگاهی‌شان برگردند، اما شرایطی اتخاذ می‌کنیم که هرگز این اتفاق نیفتد و هر مشکلی هم در این مسیر وجود داشته باشد آن را حل و فصل می‌کنیم.»

1879981

دیدگاه‌ها