کد خبر : 1940086 | 05 خرداد 1402 ساعت 21:23 | 38.7K بازدید | 6 دیدگاه

فصل زشت و زیبا برای پورقاز تمام شد؛

پایان کار رهبر هواداری‌ها مقابل پرسپولیس

عزت‌الله پورقاز، مدافع میانی باتجربه هوادار، شاید آخرین بازی خود را برای هوادار مقابل پرسپولیس برگزار کرد.

پایان کار رهبر هواداری‌ها مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، عزت‌ پورقاز پس از جدایی غیرمنتظره از سپاهان که سال‌های بسیار خوبی را با این تیم در لیگ برتر تجربه کرد، با وجود پیشنهادات قابل توجهی که از تیم‌های مختلف داشت، تصمیم گرفت به دعوت ساکت الهامی، مربی سابق و محبوبش، پاسخ مثبت بدهد و به تیم هوادار بپیوندد.

هوادار که دومین سال حضور در لیگ برتر را پس از رضا عنایتی با ساکت الهامی تجربه می‌کرد، درنهایت توانست مسابقات را با کسب 33 امتیاز و در رتبه دهم خاتمه دهد؛ رتبه‌ای که بی‌شک حضور عزت‌پورقاز در کسب آن بسیار تاثیرگذار بوده است.

پورقاز در این فصل موفق به گلزنی در 5 مسابقه شد، تا یکی از گلزن‌ترین مدافعان لیگ برتر باشد. جالب اینکه گلزنی پورقاز در این 5 مسابقه منجر به کسب 8 امتیاز برای هوادار شده تا مشخص شود گلزنی‌های این مدافع چقدر به کمک بنفش‌پوشان تهرانی آمده است. گلزنی‌های پورقاز در دو دیدار برابر ذوب‌آهن و صنعت نفت منجر به کسب دو نتیجه یک بر صفر و کسب 6 امتیاز شده است و در دو تساوی یک بر یک برابر گل‌گهر و آلومینیوم هم این کاپیتان هوادار بوده که موفق به گلزنی شده است.

علاوه بر این پورقاز در فاز دفاعی که وظیفه اصلی او در هوادار هم بوده، عملکرد قابل توجهی داشت. او در طول مسابقات چندین مرتبه با حضور به موقع خود مانع فروپاشی دروازه هوادار شد و چند مرتبه نیز با پاس‌های خود و پرتاب اوت‌هایش شاگردان ساکت الهامی را به گل رساند.

پس از این فصل موفقیت‌آمیز، عزت پورقاز که اتفاق تلخی را نیز در مقطعی از فصل در زندگی شخصی خود تجربه کرد، حالا قراردادش به اتمام رسیده و شاید دیدار برابر پرسپولیس در جام حذفی آخرین نمایش او برای هوادار بوده باشد.

این مدافع در یکی از مصاحبه‌‎های خود در طول فصل از علاقه‌ قلبی‌اش به سپاهان گفت که از لیگ هفدهم تا پایان بیست و یکم در آن بازی کرد و حالا باید دید با شروع پنجره تابستانی آیا مورایس که در قلب خط دفاعی تیمش نیاز به خرید بازیکن دارد، نگاه ویژه‌ای به این بازیکن خواهد داشت یا خیر. ضمن اینکه ساکت الهامی علاقه ویژه‌ای به توانایی‌های پورقاز دارد و در صورت جدایی از هوادار و پیوستن به تیمی دیگر، به احتمال زیاد برای جذب این بازیکن که قراردادی هم ندارد، اقدام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها