کد خبر : 1940090 | 05 خرداد 1402 ساعت 21:44 | 129.2K بازدید | 44 دیدگاه

برای حمایت از مورینیو و تیمش

جنجال حرکت دست استراماچونی در برنامه تلویزیونی

آندره‌آ استراماچونی که به استخدام شبکه DAZN درآمده، می‌داند که برای بیشتر دیده شدن، نیاز دارد کمی جنجال به پا کند و این کار را در برنامه‌‌ای در مورد دیدار رم-سویا انجام داد.

 جنجال حرکت دست استراماچونی در برنامه تلویزیونی

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال، که در جام جهانی به عنوان کارشناس تلویزیونی توانست توجهات زیادی را جلب کند، پس آن رقابت‌ها به استخدام شبکه DAZN درآمد و حالا کاملا در نقش یک کارشناس جنجالی فرو رفته است؛ به طوری حرکت عجیبش در کارشناسی دیدار سویا- رم در فینال لیگ اروپا که هفته آینده برگزار می‌شود، توجه هواداران رم را به همراه داشته است.
استراماچونی که خود زمانی هدایت تیم جوانان رم را برعهده داشت، به همین دلیل وقتی در این برنامه یک کارشناس دیگر در مورد کیفیت تیم رم و بازی خوب بازیکنان این تیم صحبت می‌کند، او دستش را به شکلی درآورد که در ایتالیایی برای چشم نخوردن انجام می‌شود. در واقع او می‌خواهد با این حرکت قضا و بلا را از تیم مورینیو دور کند.

1880087

در واقع او در حالی که می‌دانست دوربین‌های این برنامه تلویزیونی کاملا حرکاتش را ضبط می‌کنند، با دست این حرکت خرافی را انجام داد که بسیار مورد توجه هواداران رم قرار گرفت و آنها در شبکه های اجتماعی از استراماچونی تشکر کردند.
رم که سال گذشته در جام کنفرانس به قهرمانی رسید، امسال به فینال لیگ اروپا راه پیدا کرد و چهارشنبه شب پیش رو در بوداپست مقابل سویا قرار می‌گیرد؛ تیمی که به دلیل قهرمانی‌های پیاپی در لیگ اروپا در دو دهه گذشته، به عنوان متخصص این رقابت‌ها شناخته می‌شود.

دیدگاه‌ها