کد خبر : 1940105 | 05 خرداد 1402 ساعت 23:51 | 19.6K بازدید | 18 دیدگاه

ستاره سنگالی سایه خودش هم نیست

نویل: باورم نمی‌شود مانه در بایرن اینقدر ناکام باشد!

گری نویل می‌گوید وضعیت فعلی سادیو مانه در بایرن مونیخ برای او شگفت‌انگیز است و نمی‌تواند درک کند که چرا انتقال این ستاره سنگالی به بایرن ناموفق بوده است.

نویل: باورم نمی‌شود مانه در بایرن اینقدر ناکام باشد!

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد و کارشناس فعلی فوتبال جزیره، می‌گوید وضعیت نابسامان سادیو مانه در بایرن مونیخ برای او شوکه‌کننده و شگفت‌انگیز است. نویل در مصاحبه‌ای با اسکای می‌گوید مانه در لیورپول در اوج بود و او نمی‌داند چرا ستاره سنگالی بعد از انتقال به بایرن مونیخ تا این حد ناموفق بوده است.

نویل در این مصاحبه گفت:" مانه یکی از بهترین بازیکنانی بود که در شش سال اخیر در لیگ برتر دیده‌ایم. باورم نمی‌شود انتقال او به بایرن تا این حد ناموفق باشد. آخر چرا؟"

1880077

سادیو مانه تابستان گذشته لیورپول را ترک کرد و درحالیکه هواداران لیورپول نمی‌تواستند جدایی مهاجم محبوب‌شان را باور کنند راهی بایرن مونیخ شد. او اما با بدشانسی مواجه شده و به دلیل مصدومیت شدید جام جهانی قطر را از دست داد و نتوانست با پیراهن تیم ملی کشورش سنگال در این تورنمنت بازی کند.

در نیمه دوم فصل، بعد از جام جهانی، مانه تنها سایه‌ای از سادیو مانه‌ای بود که همه می‌شناختند. وضعیت بد او تنها به ناکامی در مستطیل سبز خلاصه نمی‌شد و هواداران مانه با تعجب شاهد بی‌انضباطی‌های این ستاره سنگالی بودند. در مهم‌ترین اتفاق او بعد از دیدار بایرن مونیخ و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان با هم‌تیمی‌اش لروی سانه درگیر شد و با صورت او مشت کوبید.

1855278

میشائیل رشکه، کارشناس آلمانی که سابقه مدیریت ورزشی بایرن مونیخ را دارد هم مثل گری نویل از انتقال سادیو مانه از لیورپول به بایرن مونیخ انتقاد کرد و گفت:" انتقال‌های بایرن مونیخ در تابستان گذشته همه خوب بود به جز جذب سادیو مانه".

دیدگاه‌ها