کد خبر : 1940113 | 06 خرداد 1402 ساعت 05:00 | 38.4K بازدید | 9 دیدگاه

ساپینتو برای آبی‌ها شفر می‌شود؟

تجدید خاطره استقلال با یک خارجی موبلند!

ریکاردو ساپینتو امیدوار است بعد از 5 سال بار دیگر استقلال را در جام حذفی فوتبال به عنوان قهرمانی برساند.

تجدید خاطره استقلال با یک خارجی موبلند!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی به فینال جام حذفی رسیده و روز چهارشنبه باید مقابل پرسپولیس به میدان برود که آخرین قهرمانی این تیم در تورنمنت حذفی به 5 سال پیش برمی‌گردد.

آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی در اردیبهشت ماه 97 و در خرمشهر حاصل شد؛ جایی که آبی‌ها با نتیجه یک بر صفر خونه‌به خونه بابل را در فینال شکست دادند و جام را بالای سر بردند.

نکته قابل توجه در این خصوص قهرمانی استقلال با هدایت وینفرد شفر آلمانی بود. آبی‌ها که در لیگ برتر جام را از دست داده بودند،‌ برای حذفی انگیزه زیادی داشتند و در نهایت در خرمشهر جشن قهرمانی گرفتند. جشنی که بسیار جنجالی شد و به خاطر عدم برقراری امنیت چند طرفدار استقلال با آسیب شدید مواجه شدند و بعد از آن بود که دیگر فینال جام حذفی در ورزشگاه خرمشهر برگزار نشد.

1880092

حالا ریکاردو ساپینتو که از قضا مثل شفر موهای بلند دارد و چهره‌اش در بین مربیان فوتبال خاص است، این فرصت را دارد تا بار دیگر بعد از 5 سال استقلال را در جام حذفی به عنوان قهرمانی برساند.

قهرمانی استقلال در جام حذفی نه تنها آبی‌ها را با 8 عنوان قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم این مسابقات در طول تاریخ نگه می‌دارد که اجازه نمی‌دهد پرسپولیس هفتمین قهرمانی اش را کسب کند و به آن‌ها در جدول قهرمان‌های حذفی نزدیک شود. باید دید ساپینتو می‌تواند این عنوان مهم را برای استقلال به دست بیاورد یا خیر.

دیدگاه‌ها