کد خبر : 1940126 | 06 خرداد 1402 ساعت 08:38 | 32.6K بازدید | 5 دیدگاه

شادی جنجالی بعد گل در مصر: سلام نازی

شادی محمد مجدی، هافبک بازیساز الاهلی، در دیدار برابر طلائع الجیش، جنجال بزرگی به پا کرد.

شادی جنجالی بعد گل در مصر: سلام نازی

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الاهلی مصر در دیدار روز جمعه خود برابر طلائع الجیش با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. گل اول الاهلی در این دیدار توسط محمد مجدی به ثمر رسید اما شادی گل او باعث شد تا این بازی به حاشیه کشیده شود.

مجدی پس از گلزنی به سمت نیمکت تیمش رفت و رو به سکوها حرکتی شبیه به سلام نازی انجام داد که همین موضوع باعث جنجال در میان هواداران شد.

1880115

البته برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که این بازیکن برای ادای احترام به پدرش به سمت سکوهای استادیوم رفت اما مجدی درباره این شادی هیچ اظهارنظری نداشت و تنها پس از پایان بازی در کنار پدرش جایزه بهترین بازیکن مسابقه را دریافت کرد.

اما با این حال این شادی واکنش تعدادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت و آنها عنوان کردند اگر ثابت شود که مجدی سلام نازی را انجام داده است، برای او مشکل ایجاد خواهد شد.

1880116

لازم به ذکر است که این حرکت یکی از رفتارهای ممنوعه در استادیوم‌ها به حساب می‌آید و هر بازیکنی که به این شکل شادی کند، با مجازات‌های سنگینی مواجه شد؛ برای مثال در سال 2013 فدراسیون فوتبال یونان تصمیم به حکم محرومیت جیورجوس کاتیدیس، بازیکن آ‌اک را صادر کرد.

دیدگاه‌ها