کد خبر : 1940131 | 06 خرداد 1402 ساعت 08:20 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام ۲ بازیکن به آمریکای جنوبی

مذاکره پینگ‌پنگ برای افزایش سهمیه هانگژو

رییس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که برای افزایش سهمیه تنیس روی میز مردان ایران در بازی‌های آسیایی با مسئولان ورزش مذاکره می‌کند.

مذاکره پینگ‌پنگ برای افزایش سهمیه هانگژو

به گزارش "ورزش سه" مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ عملکرد پینگ‌پنگ‌بازان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی بیان کرد: این دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان است که با روش جدید برگزار می‌شود. نسبت به دور قبل از نظر تعداد نفرات شرکت کننده، پیشرفت ۱۰۰ درصدی در بخش انفرادی و دونفره و از نظر کیفی هم ارتقای چشمگیری داشتیم. دلیل این ادعا هم بعد از انتشار رنکینگ جدید انفرادی و دونفره مشخص می‌شود. قطعا این رنکینگ با ارتقای ملی‌پوشان ایران همراه خواهد بود.

قارداشی در پاسخ به این پرسش که عملکرد کدام یک از بازیکنان بهتر بود و از چه کسی انتظار بیشتری داشت، تاکید کرد: خیلی از قهرمانان کشورهای دیگر موفق به کسب سهمیه جهانی نشده بودند و سطح رقابت‌ها بالا بود. همه بازیکنان ما بودند ولی خدا را شکر نوشاد بهتر نتیجه گرفت.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در مورد مصدومیت نیما عالمیان گفت: وضعیت نیما عالمیان بهتر است. قرار است نیما و امیرحسین هدایی را دو ماه دیگر به مسابقات پرو و برزیل اعزام کنیم.
او در مورد اینکه تنها یک سهمیه مردان به تنیس روی میز در بازی‌های آسیا داده شد، گفت: احتمال می‌دادم که این اتفاق بیفتد و برای گرفتن سهمیه بیشتر در مردان مذاکره می‌کنم و با مسئولان صحبت خواهم کرد.

دیدگاه‌ها