کد خبر : 1940193 | 06 خرداد 1402 ساعت 13:06 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

بدل تن هاخ از الجزیره امارات جدا شد

مارسل کایزر از الجزیره امارات جدا شد و و حدس و گمانه زنی درباره آینده او افزایش یافته است.

بدل تن هاخ از الجزیره امارات جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، مارسل کایزر سرمربی الجزیره پس از 4 فصل که از اکتبر 2019 آغاز شد و 43 ماه به طول انجامید، از تیم فوتبال الجزیره جدا شد. او در فصل 2020 – 2021 عنوان قهرمانی لیگ و همچنین در فصل 2021 – 2022 قهرمانی سوپر جام را به دست آورد تا نامش در میان مربیانی که با این تیم عنوان قهرمانی امارات را کسب کرده، ماندگار شود.  

کایزر در 94 بازی هدایت الجزیره را بر عهده داشت که حاصل آن 55 پیروزی، 15 تساوی، 24 شکست بود. الجزیره در این بازی 183 گل به ثمر رساند و دروازه این تیم در 114 مسابقه باز شد. نخستین فصل حضور او در امارات، به دلیل شیوع ویروس کرونا، با لغو مسابقات همراه شد و در فصل دوم تاج گذاری کرد. او در فصول بعدی رتبه های چهارم و پنجم را کسب کرد.

اگر چه که مارسل کایزر به مربیگری در الجزیره ادامه نداد اما موفق شد تا سبک خود را در تیم جاری کند و به عقیده بسیاری از منتقدان و هواداران، الجزیره بهترین تیمی است که در تمامی مسابقات امارات، فوتبال زیبایی ارائه می دهد و در مالکیت توپ از رقبا پیشی می گیرد.

1880179

این موضوع در آخرین بازی با الشارجه که در مرحله نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی برگزار شد، قابل مشاهده بود. جایی که الجزیره 65 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. البته آن بازی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

علاوه بر این، مربی هلندی در پرورش تعدادی از بازیکنان جوان موفق بود و آن‌ها که تحت رهبری کیزر درخشیدند، ستاره هایی چون خلیفه الحمادی، محمد العطاس، عبدالله رمضان.

با توجه به موفقیت‌هایی که او با الجزیره کسب کرد، بازگشت دوباره مارسل کایزر به ورزشگاه‌های امارات و برای هدایت یک تیم ادنوک لیگ محتمل به نظر می‌رسد، اما او در حال حاضر وجود هرگونه پیشنهادی را رد کرد و گفت که ترجیح می‌دهد تعطیلات را با خانواده خود بگذراند و سپس با توجه به پیشنهاداتی که دریافت می کند، مقصد بعدی خود را مشخص خواهد کرد.

لازم به ذکر است که مارسل کازیر سابقه هدایت تیم های آژاکس و اسپورتینگ لیسبون را در کارنامه دارد و با این تیم پرتغالی، عنوان قهرمانی جام حذفی را در سال 2019 کسب کرد.

دیدگاه‌ها