کد خبر : 1940210 | 06 خرداد 1402 ساعت 14:20 | 37.3K بازدید | 2 دیدگاه

فلاح ، حزباوی، اسلامی و سلمانی در اردوی تیم امید

عنایتی اجازه کاپیتان‌هایش را از قلعه‌نویی گرفت!

رضا عنایتی از امیر قلعه‌نویی برای حضور بازیکنان باتجربه در اردوی تیم امید کسب اجازه کرده و آنها به اردوی بزرگسالان نمی‌روند.

عنایتی اجازه کاپیتان‌هایش را از قلعه‌نویی گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، با انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی، تیم امید ایران سر و سامان نسبی گرفته و حالا کادرفنی جدید خود را برای اردوی پیش رو و برنامه‌های آینده بازیکنان زیر 23 سال آماده می‌کند.

نگاهی به نفرات واجد شرایط سنی و کیفی برای حضور در تیم فوتبال زیر 23 سال، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال را جلب کند. بازیکنان متعددی هستند که نام شان در لیگ برتر مطرح شده و منتظر دعوت به اردوی تیم امید هستند. در این بین برخی بازیکنان هستند که از نظر سنی شرایط بازی کردن برای تیم امید را دارند و البته که در اردوهای قبلی کاندیدای حضور در تیم ملی بزرگسالان نیز بودند.

سامان فلاح از پیکان، محمدحسین اسلامی از ذوب‌آهن، یاسین سلمانی از سپاهان و محمد حزباوی از فولاد 4 بازیکن سرشناسی هستند که در لیگ برتر خوش درخشیدند و از طرفی سابقه دعوت به تیم بزرگسالان را نیز دارند.

این بازیکنان حالا در یک شرایط ویژه قرار دارند؛ اینکه با توجه به همزمانی اکثر اردوهای تیم امید و تیم ملی بزرگسالان در کدام تیم حضور خواهند داشت.

بدون تردید حضور این نفرات سرشناس و مطرح در تیم امید موضوعی است که رضا عنایتی نیز به آن فکر کرده است. در این رابطه عنایتی با امیر قلعه‌نویی نیز صحبت کرده و با توجه به حساسیت بازی‌های تیم زیر 23 سال در راه رسیدن به المپیک او دوست دارد تیمش را با ترکیب کامل آماده کند.

از این رو عنایتی اجازه امیر قلعه‌نویی برای استفاده از نفرات ملی پوش در تیم امید گرفته است. عنایتی در تماسی که با فلاح، حزباوی، اسلامی و سلمانی داشته، از آن‌ها خواسته در اردوی پیش روی امیدها شرکت کنند و نفرات مذکور را به حضور در اردوی تیم زیر 23 سال راضی کرده است.

این نفرات قرار است هفته آینده خود را به تهران برسانند و در اردوی تیم امید و سپس مسابقات عراق حضور پیدا کنند تا یار رضا عنایتی در مقدماتی المپیک پاریس باشند. موضوعی که از نظر داشتن ستاره، شرایط تیم امید ایران را هم متفاوت جلوه خواهد داد.

دیدگاه‌ها