کد خبر : 1940222 | 06 خرداد 1402 ساعت 15:23 | 13.3K بازدید | 5 دیدگاه

مذاکره تلفنی رئیس ناپولی با لوییز انریکه

آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در تماس مستقیم با لوییز انریکه بوده تا مربی سابق بارسلونا را به عنوان جانشین لوچانو اسپالتی جذب کند. اسپالتی در پایان فصل از ناپولی خواهد رفت.

مذاکره تلفنی رئیس ناپولی با لوییز انریکه

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود انریکه از بیشترین بخت برای مربیگری در ناپولی برخوردار است. این مربی 53 ساله با جایی قرارداد ندارد، مشتری زیاد دارد و ظاهرا اسمش در فهرست نامزدهای مربیگری پاری‌سن‌ژرمن هم هست.

با این حال، دی‌لورنتیس برای اینکه رسما نشان دهد که می‎‌خواهد انریکه مربی تیمش باشد، تلفنی با این مربی اسپانیایی حرف زده و برنامه‌هایش را برای آینده باشگاه توضیح داده است.

مربی سابق تیم ملی اسپانیا اولین تجربه مربیگری خود را در سری آ داشته و بعد از اینکه سه سال مربی تیم ب بارسلونا بود، در سال 2011 روی نیمکت رم نشست، اگرچه بعد از اخراجش در سال 2012 دیگر در ایتالیا مربیگری نکرده است.

از آن زمان به بعد، انریکه خودش را به عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان دنیا معرفی کرده و با بارسا دو بار لالیگا، سه بار جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان 15-2014 را فتح کرده است.

البته بر سر پیوستن انریکه به ناپولی یک مانع وجود دارد و آن هم دستمزد مربی اسپانیایی است چون ناپولی نمی‌تواند سالانه بیش از 3.5 میلیون یورو دستمزد بپردازد ولی امیدوار است حضور در لیگ قهرمانان و پروژه باشگاه بتواند انریکه را وسوسه کند.
تیاگو موتا، مربی بولونیا و وینچنزو ایتالیانو، مربی فیورنتینا دو گزینه دیگری هستند که دی‌لورنتیس آنها را تحسین می‌کند.

1880218

دیدگاه‌ها