کد خبر : 1940247 | 06 خرداد 1402 ساعت 17:13 | 25.4K بازدید | 17 دیدگاه

آغاز عملیات بازسازی آنفیلد با جرثقیل‌های غول‌آسا (عکس)

کمتر از یک هفته بعد از آخرین بازی برگزار شده در ورزشگاه آنفیلد، زمین لیورپول به جای بازیکنان فوتبال، میزبان ماشین‌های غول‌آسای ساخت و ساز است.

آغاز عملیات بازسازی آنفیلد با جرثقیل‌های غول‌آسا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول مراحل پایانی نوسازی بخشی از ورزشگاهش به نام Anfield Road را می‌گذراند و اکنون که فصل 23-2022 تمام شده، سقف قدیمی این قسمت از ورزشگاه را برمی‌دارد. هزینه کل بازسازی این قسمت از ورزشگاه 80 میلیون پوند است.

عملیات نوسازی در طول تابستان ادامه خواهد داشت و لیورپول از لیگ برتر خواسته تا اولین بازی‌اش در فصل بعد هم در بیرون از خانه باشد تا زمان کافی برای بازسازی بخش مهمی از آنفیلد را داشته باشد.

1880247

هم اکنون جرثقیل‌های عظیم در زمین آنفیلد مستقر هستند تا سقف را بردارند و بعد از آن، روی افزایش ظرفیت ورزشگاه تمرکز خواهد شد. قرار است ظرفیت ورزشگاه هفت هزار نفر زیاد شود و به بیش از 61 هزار نفر برسد.

با افزایش ظرفیت آنفیلد انتظار می‌رود درآمد باشگاه از فروش بلیت و دیگر محصولات در روز بازی‌ها به حدود 100 میلیون پوند در دو سال آینده برسد.

پل کاتیل، نایب رئیس عملیات بازسازی ورزشگاه گفت: «درخواست داده‌ایم بازی اول فصل ما در خارج از خانه باشد. هنوز درخواست ما توسط لیگ برتر تایید نشده است. به هر حال، اگر تایید شد، حوالی 19 آگوست اولین بازی فصل جدید برگزار خواهد شد، در حالی که بخش "آنفیلد رود" باز و جدید خواهد بود.»

دیدگاه‌ها