کد خبر : 1940249 | 06 خرداد 1402 ساعت 17:19 | 19.8K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکن به امید می‌دهم و جایگزین دارم

پالس مهم قلعه‌نویی به ستاره‌های لیگ برتری!

امیر قلعه‌نویی پس از جلسه با وزیر ورزش اعلام کرد که چند بازیکن خود را به تیم امید می‌دهد و به دنبال جایگزین آن‌ها است.

پالس مهم قلعه‌نویی به ستاره‌های لیگ برتری!

به گزارش “ورزش سه” سرمربیان تیم‌های ملی و امید ایران روز شلوغی را پشت سر گذاشتند و همراه با مهدی تاج جلساتی را با حمید سجادی و محمود خسروی‌وفا برگزار کردند.

در این بین اما، قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای که بعد از دیدار با وزیر ورزش انجام داد، حمایت قاطعانه‌ای را از رضا عنایتی داشت و معتقد بود که این مربی نتیجه خوبی خواهد گرفت.

در این بین سرمربی تیم ملی اعلام کرد برای کمک به تیم امید با توجه به محدودیت‌هایی که دارد، چند بازیکن خود را در اختیار عنایتی قرار می‌دهد و به دنبال جایگزین برای آن بازیکنان است.

قلعه‌نویی در این خصوص گفت: «یک سری تدابیر دارد در نظر گرفته می‌شود که تیم امید هم لطمه نخورد. این بازی‌ها هم برای ما و هم برای مردم مهم است. ما هر چه در توان داشته باشیم به تیم ملی امید کمک می‌کنیم. بخشی از این مسئله مربوط به حضور بازیکنان می‌شود که در آن بازی‌ها، اولویت ما تیم ملی امید ما است. در تیم ملی بزرگسالان اگر چند بازیکن نباشند، شاید بتوانیم جایگزین کنیم اما تیم امید به خاطر شرایط سنی‌اش این محدودیت‌ها را دارد پس به این خاطر نگاه اول ما باید تیم ملی امید باشد.»

سرمربی تیم ملی با این حرف خود، پالس مهمی را به برخی از بازیکنانی که در اردوی قبل غایب بودند ارسال کرد تا اینگونه آماده حضور در اردوی ایران بشوند. قلعه‌نویی در اولین مصاحبه خود به عنوان سرمربی تیم ملی که در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ انجام شد، این وعده را داده بود که لیست بازیکنان دعوت شده ثابت نخواهد ماند و بازیکنان با توجه به شایستگی‌ خود به تیم ملی دعوت می‌شوند.

دیدگاه‌ها