کد خبر : 1940297 | 06 خرداد 1402 ساعت 20:30 | 32.7K بازدید | 5 دیدگاه

فقط یک نفر می‌دانست دورتموند قهرمان نمی‌شود

مولر با یک ویدیو قهرمانی را از دورتموند گرفت!

ستاره باتجربه بایرن مونیخ روز گذشته با انتشار یک ویدیو ناکامی دورتموند را پیش‌بینی کرده بود.

مولر با یک ویدیو قهرمانی را از دورتموند گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بایرن مونیخ به دراماتیک‌ترین شکل ممکن بار دیگر فوتبال آلمان را به تسخیر خود درآورد و قهرمانی دیگری در بوندسلیگا را جشن گرفت.

این قهرمانی در شرایطی رقم خورد که دورتموند برای حفظ صدرنشینی به پیروزی در آخرین گام نیاز داشت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند اما با توقفی غیرمنتظره دستش از جام کوتاه ماند.

اتفاقی که البته یک نفر پیش‌تر آن را محتمل می‌دانست؛ توماس مولر، ستاره سابق تیم ملی آلمان و قدیمی‌ترین بازیکن ترکیب فعلی بایرن مونیخ.

1880380
مولر روز گذشته در ناامیدترین حالات ممکن، با انتشار این ویدیو در صفحه اینستاگرام خود، به هواداران بایرن برای قهرمانی دلگرمی داده بود‌.

مولر روز گذشته با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی خود، این موضوع را نوید داده بود که فشار زیاد روی دوش بازیکنان دورتموند ممکن است به اضطرابی ویرانگر برای این تیم تبدیل شده و پای جشن قهرمانی، مانع از اهدای جام در سیگنال آیدونا پارک شود.

او در این ویدیو گفت: "اگر حتی یورگن کلوپ می‌گوید که عصبی است و برای این بازی استرس دارد، عادی‌ترین چیز در جهان برای بازیکنان دورتموند این خواهد بود که آنها نیز عصبی باشند.  امید من در آنجا نهفته است."

امیدی که اکنون به طرز چشمگیری منجر به واقعیت شد و حالا بایرن مونیخ با پیروزی برابر کلن، جام قهرمانی را در دست دارد و دورتموند فقط آه و حسرت!

دیدگاه‌ها