کد خبر : 1940319 | 06 خرداد 1402 ساعت 21:22 | 54.1K بازدید | 14 دیدگاه

زبان بدن برازو سوژه رسانه‌های آلمانی

ابلاغ حکم اخراج حمیدزیچ در میانه جشن قهرمانی!

برخی رسانه‌های آلمانی مدعی هستند تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اخراج صالح حمیدزیچ در میانه جشن قهرمانی باواریایی‌ها در ورزشگاه خانگی کلن توسط رئیس باشگاه به او ابلاغ شده است.

ابلاغ حکم اخراج حمیدزیچ در میانه جشن قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"،  بایرن مونیخ امشب در خانه کلن 2-1 پیروز شد تا برای یازدهمین فصل متوالی قهرمان بوندس‌لیگا شود. با وجود این هربرت هاینر، رئیس باشگاه، دقایقی بعد از این قهرمانی رسما از اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ خبر داد.

اما برخی رسانه‌های آلمانی با انتشار عکسی از جشن قهرمانی امروز بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی کلن که به نظر می‌رسد صالح‌حمیدزیچ را در حال جر و بحث با هربرت هاینر نشان می‌دهد مدعی هستند خبر اخراج مدیر ورزشی سابق بایرن در میانه جشن قهرمانی به او ابلاغ شده است.

تصاویر ویدیویی ضبط‌شده توسط شبکه اسکای آلمان از جشن قهرمانی بایرن مونیخ نشان می‌دهد در میانه شادی و پایکوبی بازیکنان هربرت هاینر در گوشه‌ای از تصویر مشغول صحبت کردن با صالح حمیدزیچ است. مدیر ورزشی سابق بایرن بعد از مدتی با قیافه ناراحت و شگفت‌زده به هربرت هاینر نگاه کرده و چند بار شانه‌اش را بالا می‌اندازد.

1880416

رسانه‌های آلمانی می‌گویند از زبان بدن صالح حمیدزیچ مشخص است که او از صحبت‌های رئیس باشگاه جا خورده و با تمام وجود از او می‌پرسد چرا؟

کمتر از یک ساعت بعد بایرن مونیخ رسما اخراج حمیدزیچ را اعلام کرد و او هم در صحبت‌هایی کوتاه گفت با اینکه دوست داشته به فعالیتش در بایرن مونیخ ادامه بدهد ولی به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارد.

دیدگاه‌ها