کد خبر : 1940370 | 07 خرداد 1402 ساعت 08:45 | 43.8K بازدید | 11 دیدگاه

کمالوند: رابطه صمیمانه با عبدی دلیل قبول این مسئولیت بود

ماجرای مدیرعاملی سرمربی پرکار فوتبال ایران

مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.

ماجرای مدیرعاملی سرمربی پرکار فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جالب فوتبال ایران بدون تردید مدیرعاملی فراز کمالوند در باشگاه خیبر خرم‌آباد است. کمالوند که در فصل گذشته به عنوان سرمربی در خیبر فعالیت کرد و در روزهای آخر از صعود به لیگ برتر بازماند،‌ حالا به واسطه ارتباط نزدیکی که با مالک باشگاه دارد و البته شرایط ویژه‌ای که در زندگی شخصی او ایجاد شده، به عنوان مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد انتخاب شده تا با شرایط تازه‌ای حضور در فوتبال را تجربه کند.

کمالوند بعد از انتخاب خود به عنوان مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد در این باره به خبرنگار ما گفت: همانطور که سه، چهار هفته قبل در مصاحبه قبلی ام هم به ورزش سه گفتم؛ شرایط زندگی‌ام طوری شده که امسال نمی‌توانم خارج از تهران وقت زیادی برای کار کردن بگذارم و واقعا شرایط ادامه فعالیت در خیبر به عنوان سرمربی و حضور مداوم در خرم‌آباد‌ را ندارم. از این رو به آقای عبدی مالک باشگاه این مساله را اعلام کردم و ایشان به واسطه محبت همیشگی‌ای که به شخص من دارند،‌ پیشنهاد کردند در فضای جدیدی فعالیتم را شروع کنم.

1743020

او در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود سال‌ها سرمربیگری در فوتبال پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه خیبر را پذیرفته، گفت:‌ فکر می‌کنم من تنها سرمربی فوتبال ایران هستم که از سال 80 تا همین امروز، یک روز هم بیکار نبودم و استراحت نکردم. در تمام این سال‌ها از ابتدای فصل تیم داشتم و کار کردم که این شرایط را هیچ کدام از دوستان و همکاران عزیز من نداشتند. این همه سال کار مداوم هر آدمی را خسته می‌کند خصوصا اینکه ۱۷ سال از این مدت را در شهرهای مختلف و به دور از خانه سپری کردم. در چنین شرایطی وقتی آقای عبدی به واسطه رفاقت و محبت شان پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه را به من دادند،‌ آن را بررسی کردم و بعد از صحبت‌هایی که داشتم، تصمیم گرفتم آن را بپذیرم و با شرایطی جدید حضور در فوتبال را تجربه کنم. صراحتا بگویم دوستی عمیق و صمیمانه من با ایشان مهم ترین دلیل پذیرفتن این سمت است.

کمالوند با اشاره به انگیزه خود برای فعالیت در عرصه مدیریتی فوتبال بیان کرد: واقعیتش را بخواهید این مساله برای خودم هم تازگی دارد. من سال‌ها مربیگری کردم و با مدیران متعددی نشست و برخاست داشتم. به هر حال از هرکدام از این عزیزان مطالبی را یاد گرفته‌ام و فکر می‌کنم تجربه مناسبی به دست آورده ام. از طرفی آدمی هستم که دوست دارم تجربیات تازه‌ای داشته باشم و برای خودم فعالیت در عرصه مدیریتی فوتبال بسیار جذاب است.

1659681

مدیرعامل جدید خیبر در ادامه تاکید کرد: یکبار دیگر از حسن توجه و محبت آقای عبدی مالک دلسوز باشگاه خیبر تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم. بدون شک از دوستان عزیزم در عرصه جدیدی که ورود کردم، کمک خواهم گرفت تا بهترین خودم را ارائه بدهم. با تمام توان کار را شروع می‌کنم و امیدوارم که نتیجه کار به موفقیت مجموعه خیبر و سربلندی مالک باشگاه منجر شود.

کمالوند در پایان با بیان اینکه هم اکنون خارج از ایران به سر می برد، گفت: انشاالله آخر هفته جاری طی جلسه ای که با مالک محترم باشگاه خواهم داشت رسما کار خود را شروع خواهم کرد.

دیدگاه‌ها