کد خبر : 1940372 | 07 خرداد 1402 ساعت 11:06 | 9.3K بازدید | 4 دیدگاه

تغییر جای برنده و بازنده کمتر از یک ثانیه به پایان؛

کامبک اعجاب انگیز بوستون تکمیل شد(ویدئو)

بوستون سلتیکس در فاصله 0.2 ثانیه مانده به پایان نتیجه بازی با میامی را در خانه حریف تغییر داد.

کامبک اعجاب انگیز بوستون تکمیل شد(ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، فینال کنفرانس شرق لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز در راند ششم پیگیری شد. این دیدار در حالی برگزار شد که میامی می توانست با ثبت چهارمین برد خود قهرمانی خود را جشن گرفته و به فینال NBA راه پیدا کند. البته که میامی از دو بازی قبل چنین شرایطی داشته و بعد از سه برد متوالی، ترمزش برابر بوستون کشیده شده است. 
در این مسابقه که به میزبانی میامی برگزار شد، تیم میزبان تا یک ثانیه آخر یک امتیاز از حریفش پیش بود، اما در همان یک ثانیه برنده تغییر کرد و بوستون موفق شد 104 بر 103 پیروز میدان شود.

1880601

در فاصله سه ثانیه مانده به پایان، بوستون این فرصت را داشت تا از زمین حریف یک موقعیت را برای خود فراهم کند. پرتاب سه امتیازی بوستونی ها با بدشانسی تمام وارد سبد نشد و در حالی که همه تصور می کردند کار تمام شده، درک وایت روی ریباند به شکل اعجاب انگیز در فاصله 0.2 ثانیه مانده به پایان توانست توپ را وارد سبد کند.

ویدئو: 302082

بازیکنان و هواداران میامی در شوک بودند و بوستونی ها جشن سومین پیروزی خود را در خانه حریف برپا کردند. 
با این نتیجه جدال 2 تیم برای معرفی تیم قهرمان در بازی هفتم مشخص خواهد شد و برنده این بازی باید در فینال NBA به مصاف دنور ناگتز برود.

در تاریخ بسکتبالNBA تنها 4 تیم توانسته بودند سری 3-0 را به تساوی 3-3 بکشانند که البته هر 4 تیم در مسابقه هفتم شکست خوردند و موفق به صعود و تکمیل کامبک نشدند.

ویدئو: 302080
ویدئو: 302078

دیدگاه‌ها