کد خبر : 1940450 | 07 خرداد 1402 ساعت 15:47 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی این تیم اصفهانی به‌زودی اعلام می‌شود

باشگاه ذوب آهن نسبت به شایعات شکل گرفته پیرامون نیمکت این تیم واکنش نشان داد.

سرمربی این تیم اصفهانی به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شایعات زیادی پیرامون نیمکت تیم ذوب‌آهن وجود دارد و نفراتی چون وحید هاشمیان، فراز کمالوند و... نامشان در اطراف باشگاه شنیده شده و همچنین صحبت‌هایی مبنی بر تمدید قرارداد با مهدی تارتار وجود دارد، این باشگاه راجع به شایعات و اخبار شکل گرفته واکنش نشان داد.

باشگاه ذوب آهن نوشت: "با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی پیرامون تیم فوتبال ذوب آهن بدینوسیله به اطلاع هواداران عزیز و مردم شریف اصفهان می‌رساند که باشگاه فرهنگی-ورزشی ذوب آهن اصفهان مطابق با روال گذشته و با تکیه بر بیش‌ از نیم قرن حضور پرافتخار در عرصه ورزش کشور که همواره با پرهیز از هرگونه حاشیه‌پردازی صورت‌ گرفته است، بنا بر نظر هیئت مدیره محترم قطعاً در روزهای آتی پس‌ از بررسی گزینه‌های موجود و در راستای منافع حداکثری باشگاه بهترین تصمیم را جهت هدایت تیم فوتبال اخذ نموده و از طریق پایگاه‌های رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی خواهد نمود."

بدون شک یکی از جذاب‌ترین نیمکت‌های لیگ مربوط به ذوب آهن است و باید دید سرانجام تکلیف این باشگاه قدیمی اصفهانی چه خواهد شد. ذوب آهن این فصل با مهدی تارتار در رتبه نهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها