کد خبر : 1940543 | 07 خرداد 1402 ساعت 22:30 | 42.3K بازدید | 4 دیدگاه

پیغام مهم مدیرعامل تیم قهرمان به سعید دقیقی

مدیرعامل شمس‌آذر مدعی است آنها اعتماد کاملی به سعید دقیقی دارند و برخلاف شایعات همچنان منتظر بازگشت او به تیمش هستند.

پیغام مهم مدیرعامل تیم قهرمان به سعید دقیقی

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر موفق شد با اختلاف امتیازی قابل توجه قهرمان لیگ آزادگان شده و به لیگ برتر صعود کند. اتفاقی تاریخی برای قزوینی‌ها که البته این روزها با بحث درباره ادامه همکاری با سعید دقیقی با نگرانی‌هایی نیز برای هواداران این تیم همراه شده است.

شهاب زندی مدیرعامل شمس آذر در گفت‌وگویی با خبرنگار ما به تمام شایعات حول این باشگاه و آینده این تیم پاسخ داد.

بحث سعید دقیقی و سرمربیگری شمس آذر به کجا رسید و ایشان کاملا به پایان همکاری با تیم رسیده؟

به نظر من به عنوان مديرعامل باشگاه ایشان از تیم ما نرفته است. شاید او از قطع همکاری صحبت کرده باشد اما همگی ما می‌دانیم که دلش با شمس‌آذر است. مگر می‌شود تیمی که با زحمت زیاد و تلاش شبانه‌روزی به لیگ برتر آورده را بیخیال شود؟ او با ۷۰ امتیاز تیم را به لیگ برتر آورد؛ اتفاقی بي‌سابقه و با تحسین تمامی کارشناسان و یک نمایش فوق‌العاده. او نمی‌خواهد پر پر شدن زحماتش ببینید.

1877731

اینکه گفته می‌شود یکی از اختلاف‌نظرهای شکل گرفته، با شما به عنوان مدیرعامل باشگاه است، را توضیح می‌دهید؟

این حرفی است که شما می‌گویید. ما یک ترکیب و تیم بودیم. تیمی با تمامی ارکان که یک هدف را دنبال می‌کرد و در نهایت به آن رسید. هیچ مشکلی قطعا با آقای دقیقی ندارم و همچنان نیز با او در ارتباط هستم. دغدغه سعید را به خوبی درک می‌کنم. او تیمی قدرتمند می‌خواهد که ماحصل زحماتی که در مسیر صعود کشید، در لیگ برتر به هدر نرود. او می‌خواهد مردم قزوین و هواداران شمس آذر فصل آینده هم خوشحال به خانه‌شان بروند. او یک روحیه بَرنده و جاه‌طلب دارد که همه ما آن را دوست داریم و همه ما این هدف را برای موفقیت شمس‌آذر دنبال می‌کنیم. دغدغه‌هایش را به عنوان یک مربی موفق و قهرمان درک می‌کنیم. قطعا ما هم در تمامی ارکان باشگاه و مدیریت آن را درک می‌کنیم و وظیفه و مسئولیت ماست که به بهترین شکل تیم را مهیای فصل آینده کنیم. هواداران عزيز شمس آذر اين را بدانند كه شايعات مطرح شده براى ايجاد تفرقه و ناكامى تيم است. چيزى كه ما در دام آن نخواهيم افتاد و با قدرت براى خوشحالى هواداران و همچنين شخصيت شمس آذر تلاش چند برابرى خواهيم داشت.

یعنی امکان دارد دقیقی بار دیگر به نیمکت شمس آذر بازگردد؟

شما مربی‌ای که اینقدر خوب نتیجه گرفته را رد می‌کنید؟ سعيد دقيقي مربي تيم من است و خواهد بود خودش هم قطعا با توجه به حس مسئولیتی که دارد می‌داند که باید هر چه زودتر شرایط را برای حضوری موفق فراهم کنیم. ما منتظر سعید دقیقی هستیم و می‌خواهیم باز هم در کنار هم به جاه‌طلبی شمس آذر ادامه دهیم. قطعا شاید نتوانیم همانند دیگر تیم‌های صنعتی هزینه سرسام‌آوری داشته باشیم اما توجه کنید که فصل گذشته نیز این سیاست را دنبال کردیم و نسبت به خیلی از تیم‌ها هزینه معقول‌تری داشتیم. ایشان به خوبی از این چالش با هدف بزرگ و انگیزه عبور کرد و نشان از توانایی فنی بالای خود داد. کسب ۷۰ امتیاز در لیگ یک اتفاق ساده‌ای نیست. به شخصه شاهد تلاش شبانه‌روزی او از روز یارگیری تا روند آماده‌سازی تیم بودم تا روز جشن قهرمانی که به هدف رسیدیم. قطعا به سادگی نمی‌توانیم سرمایه باشگاه و مردم قزوین را نادیده بگیریم. باز هم می‌گویم که تنها دغدغه سعید دقیقی فقط و فقط حضوری موفق در لیگ برتر است نه مسائل دیگر و شایعاتی که شکل گرفته است. به شخصه تمام سعی و تلاش خود را خواهم کرد که تیم با قدرت مهیای فصل آینده شود و دقیقی هم به نیمکت برگردد حتی شده با صحبت با مسئولان استانی این اتفاق را رقم خواهیم زد. بايد همه در كنار هم درختى كه رشد داده ايم را مراقبت كنيم و شخصا نمى‌توانم الان اين مجموعه را تنها بگذارم. الان خيلى از تيم‌ها فصل را با بودجه كلان و چند برابرى نسبت به ما استارت زده‌اند و يك روز بى‌تفاوتى من نسبت به مسئوليتى كه دارم، مى‌تواند هزينه‌اى شايد با تاوان اتفاقات بد را براى شمس آذر داشته باشد. پس الان همه بايد كنار هم باشيم و براى موفقيت تيم بجنگيم.

دیدگاه‌ها