کد خبر : 1940591 | 08 خرداد 1402 ساعت 08:26 | 88.5K بازدید | 33 دیدگاه

90 درصد بهترین‌های فصل از 3 تیم بالای جدول

تیم منتخبی که مسی آن را پس زد (عکس)

از تیم منتخب لیگ یک فرانسه با حضور 4 بازیکن از تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان رونمایی شد.

تیم منتخبی که مسی آن را پس زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم انتخاب بهترین‌های لیگ یک فرانسه در فصل 23-2022 شب گذشته در پاریس برگزار شد. در حاشیه این مراسم از تیم منتخب فصل نیز رونمایی شد و غیبت لیونل مسی، علی‌رغم حضور تمامی بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن، مهمترین حاشیه آن بود.

پاری‌سن‌ژرمن با وجود ناکامی دوباره در چمپیونزلیگ و داشتن رقیبی سرسخت به نام لانس موفق شد این فصل را نیز با قهرمانی پشت سر بگذارد. این تیم با تساوی دو روز پیش مقابل میزبان خود، استراسبورگ، جشن قهرمانی زودهنگام خود را برگزار کرد.

پاریسی‌ها برای رسیدن به این عنوان یک رقیب غیرمنتظره داشتند. لانس تا آخرین هفته‌ها بدون نوسان پا به پای آنها امتیاز کسب کرد، اما در نهایت این تیم متمول شهر پاریس بود که توانست جام قهرمانی لیگ یک فرانسه را بالای سر ببرد. طبق پیش‌بینی بخش قابل توجهی از تیم منتخب فصل را بازیکنان این دو تیم تشکیل می‌دهند.

اشرف حکیمی، نونو مندز، لیونل مسی و کیلیان امباپه نمایندگان قهرمان این فصل در تیم منتخب هستند. بریس سامبا، کوین دانسو، سکو فوفانا و لوئیس اوپندا نیز 4 بازیکن لانس هستند که نامشان در تیم منتخب فصل دیده می‌شود.

3 نفر باقی مانده این تیم را نیز 2 بازیکن مارسی و یک بازیکن نیس تشکیل می‌دهند. به این ترتیب بیش از  90 درصد از تیم منتخب را بازیکنان سه تیم بالای شامل می‌شوند؛ تیمی که ترکیب کامل آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دروازه بان: بریس سامبا (لانس)
مدافعان: اشرف حکیمی (پاری‌سن‌ژرمن)، امبمبا (مارسی)، کوین دانسو (لانس) و نونو مندز (پاری‌سن‌ژرمن)
هافبک‌ها: چفرن تورام (نیس)، والنتین رونیگر (مارسی) و سکو فوفانا (لانس)
مهاجمان: لیونل مسی (پاری‌سن‌ژرمن)، لوئیس اوپندا (لانس) و کیلیان امباپه (پاری‌سن‌ژرمن)

1881039

دیدگاه‌ها