کد خبر : 1940671 | 08 خرداد 1402 ساعت 14:36 | 18.8K بازدید | 19 دیدگاه

توصیف جالب مومنی از ساپینتو در ایران

محمد مومنی، عضو هیئت مدیره استقلال، در واکنش به تمدید قرارداد ساپینتو، توصیف جالبی درباره این مربی داشت.

توصیف جالب مومنی از ساپینتو در ایران

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از دغدغه‌های این روزهای هواداران استقلال تمدید قرارداد با ریکاردو ساپینتو است که در یکی از پرحاشیه‌ترین فصول باشگاه استقلال توانست فصل را با رتبه سومی تمام کند و تیمش را به فینال جام حذفی هم برساند. 
بی‌شک نقطه عطف عملکرد ساپینتو در اولین سال حضورش در ایران، نمایش خیره‌کننده استقلالی‌ها با شروع نیم فصل دوم و پس از شکست مقابل سپاهان در نقش جهان تا دربی پایتخت است که مهارنشدنی به نظر می‌رسیدند و همین عملکرد سبب شده تا بیشتر استقلالی‌ها خواهان تمدید قرارداد ساپینتو باشند.

1879469

این سوالی بود که روز گذشته خبرنگار "ورزش‌ سه"، در گفت‌وگوی اختصاصی با محمد مومنی از این چهره پرسید و مهاجم سابق استقلال هم پاسخ جالب توجهی به آن داشت: «من همیشه گفته‌ام که آقای ساپینتو غریبه وفاداری است که مستحق حضور در استقلال هست.» 

ساپینتو که در ابتدای فصل قول کسب جام را به هواداران استقلال داده بود، دو روز دیگر تیمش در یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل برای سومین مرتبه با پرسپولیس، رقیب دیرینه، بازی خواهد کرد. باید دید این مسابقه در چارچوب فینال جام جهانی درنهایت با چه نتیجه‌ای تمام خواهد شد و چه تاثیری در آینده سرمربی پرتغالی استقلال می‌گذارد.

دیدگاه‌ها