کد خبر : 1940722 | 08 خرداد 1402 ساعت 17:35 | 33.8K بازدید | 3 دیدگاه

یک استقلالی اضافه شد، مدیرعامل ایرالکو ماند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد.

یک استقلالی اضافه شد، مدیرعامل ایرالکو ماند

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که سومین سال حضورش در لیگ برتر را نیز با موفقیت و قرار گرفتن در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر به پایان رساند، در فاصله دو ماه مانده تا شروع فصل جدید با تغییراتی در هیئت مدیره مواجه شد و سه عضو جدید به این باشگاه آمدند تا مسیر تازه‌ای در نظر بگیرند.

بنابر تصمیم سهامداران شرکت آلومینیوم ایران «مجید آنجفی، مدیرعامل اسبق باشگاه آلومینیوم»، «میثم مجیدی، کاپیتان سابق تیم آلومینیوم» و «محمد شریفی، رئیس پیشین شورای اسلامی شهر اراک»، به‌عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه این باشگاه منصوب شدند و از زحمات محمد رجائیان، حمید محرابی و محمد خزایی در هیئت مدیره باشگاه قدردانی به عمل آمد.

با وجود اینکه محمد رجائیان دیگر در هیئت مدیره این باشگاه عضویت ندارد، اما بنابر تصمیم هیئت مدیره جدید در نخستین جلسه، مقرر شد وی به‌عنوان مدیرعامل به کارش در باشگاه آلومینیوم اراک ادامه بدهد.

آلومینیوم اراک طی یک سال اخیر ضمن حضور در رده هشتم جدول لیگ برتر، در لیگ برتر امیدها به قهرمانی رسید، در رده جوانان به قهرمانی دست یافت و به لیگ برتر هندبال صعود کرد و درآستانه راهیابی به لیگ برتر فوتسال نیز قرار دارد که ظاهرا همین نتایج موجب ادامه کار رجائیان در پست مدیرعاملی شده است.

دیدگاه‌ها