کد خبر : 1940723 | 08 خرداد 1402 ساعت 17:37 | 47.1K بازدید | 14 دیدگاه

اولین خرید میلان: ستاره ژاپنی در راه سن سیرو

کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد باعث شد تا برنامه‌های میلان برای فصل نقل و انتقالات به جریان بیفتند و اولین خرید این تیم، هافبک آینتراخت فرانکفورت است.

اولین خرید میلان: ستاره ژاپنی در راه سن سیرو

به گزارش "ورزش سه"، مدیران روسونری نقاط ضعف تیم را مشخص کرده‌اند و چند هفته است که برای خرید بازیکنان مورد نظرشان برنامه‌ریزی کرده‌اند. فقط لازم بود صعود تیم به لیگ قهرمانان سال بعد قطعی شود تا خیال آن‌ها از بابت بودجه راحت شود. اکنون خرید اول در راه است.

دایچی کامادا، بازیکن 26 ساله آینتراخت فرانکفورت نفر اولی است که روانه سن سیرو می‌شود. قرارداد این هافبک هجومی با باشگاه آلمانی در تابستان به پایان می‌رسد و او با میلان به توافق رسیده تا به عنوان بازیکن آزاد به این باشگاه ملحق شود.

1881177

با توجه به اینکه میلان قرار نیست رقم خرید را برای این ستاره ژاپنی بپردازد و فقط دستمزد او بر عهده این باشگاه خواهد بود، جذب کامادا برای باشگاه ایتالیایی بسیار پرسود خواهد بود. هم اکنون رسانه‌ها در ژاپن و آلمان نوشته‌اند این قرارداد نهایی شده است.

البته روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان، تاکید کرده هنوز یک سری جزییات مانده تا طرفین به توافق نهایی دست پیدا کنند ولی مشکل خاصی بر سر نهایی شدن این قرارداد نیست و میلانی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند تا تست‌های پزشکی هفته آینده انجام شود.  

قراردادی هم که با این بازیکن بسته می‌شود، حداقل سه ساله خواهد بود و به این ترتیب، شش سال بعد از وداع هوندا با سن سیرو، میلان بار دیگر یک ژاپنی را به خدمت می‌گیرد.

دیدگاه‌ها