کد خبر : 1940774 | 08 خرداد 1402 ساعت 21:54 | 19.1K بازدید | 6 دیدگاه

اسماعیل نژاد حرف کاپیتان را تکرار کرد

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوانی که به تیم اضافه شدند انگیزه زیادی دارند. همگی تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

اسماعیل نژاد حرف کاپیتان را تکرار کرد

 به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: بچه‌ها تمام تلاش خود را به خرج داده‌اند و تا اینجای کار همه یکدل بوده‌ایم. چند روز دیگر هم به مسابقات می‌رویم و انشالله بهترین نتیجه را بگیریم. امسال انتخابی المپیک است و رنکینگ جهانی برای ما اهمیت زیادی دارد. خدا را شکر بچه‌هایی که به تیم اضافه شدند انگیزه زیادی دارند و همگی تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

بازیکن تیم ملی افزود: از ابتدای تمرینات فقط از سمت فدراسیون از ما حمایت شده و مسئولان هیچ حمایتی نکردند. تورنمنت‌های امسال جزو مهم‌ترین مسابقات والیبالی محسوب می‌شوند. سال قبل المپیک است و هیچ حمایتی از ما انجام نشده است. امیدوارم کمک شود تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

اسماعیل‌نژاد در پایان گفت: تیم ملی کشور برای هر بازیکنی مهم‌ترین و بالاترین سطحی است که می‌تواند به آن افتخار کند. چه بازیکن اول و چه آخر باشم تمام تلاشم را می‌کنم تا از فرصتی که در اختیارم قرار داده شده بهترین استفاده را داشته باشم. در این برهه زمانی قرار است من به تیم کمک کنم و شاید در مقطعی دیگر بقیه کمک کنند. مهم این است که تمام تلاشمان را انجام دهیم که پرچم کشورمان را بالا ببریم.

دیدگاه‌ها