کد خبر : 1941023 | 10 خرداد 1402 ساعت 05:30 | 47.5K بازدید | 9 دیدگاه

دو استقلالی، گزینه هدایت نفت MIS

مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان به دنبال انتخات چهره‌ای بومی برای هدایت تیم فوتبال باشگاه در لیگ دسته اول هستند.

دو استقلالی، گزینه هدایت نفت MIS

به گزارش "ورزش‌سه"، نفت مسجدسلیمان اگرچه مثل صنعت‌نفت آبادان در کادر فنی‌اش تغییرات زیادی داشت اما نتوانست موفق شود و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد. 

با توجه به اینکه در فصل گذشته تیم‌های خوزستانی با مربیان بومی موفق‌تر بودند، حالا بحث مربی بومی بیش از هر زمانی مطرح شده. صنعت‌نفت آبادان که تا هفته‌های آخر شرایط سختی داشت و ۸ امتیاز از تیم بالاتر خود، یعنی مس کرمان، عقب بود با یک سرمربی بومی مثل عبدالله ویسی توانست کار بزرگی انجام دهد و از سقوط نجات پیدا کند. استقلال خوزستان هم با سرمربیگری سیروس پورموسوی به لیگ برتر برگشت که اتفاق شیرینی برای فوتبال خوزستان رقم خورد. با توجه به این اتفاقات و اینکه نفت مسجدسلیمان هم در هفته‌های آخر لیگ برتر با سرمربیگری ابراهیم اشکش موفق شد ذوب‌آهن و ملوان را شکست دهد، حالا تیم زردپوش بختیاری، به دنبال جذب یک سرمربی بومی است تا بتواند خیلی زود به لیگ برتر برگردد.
گفته می‌شود در حال حاضر سهراب بختیاری‌زاده و میلاد میداودی گزینه‌های اصلی نفت مسجدسلیمان به حساب می‌آیند. سهراب بختیاری‌زاده فصل گذشته در مقطعی گزینه مسجدسلیمانی‌ها بود که مشخص نشد به چه دلیل توافق لازم صورت نگرفت. با این حال، برای فصل آینده هم بختیاری‌زاده یکی از گزینه‌های اصلی نفت مسجدسلیمان به حساب می‌آید که ظاهراً مذاکراتی هم با او صورت گرفته است. 

1677340

میلاد میداودی، مهاجم گلزن سال‌های نه چندان دور استقلال اهواز و تهران، فصل گذشته هدایت تیم دسته سومی دهدشت را به عهده داشت. میداودی در این تیم خیلی خوب کار کرد و اگر بحث بازی رودر‌رو با تیم خرم‌آبادی نبود، می‌توانست به لیگ ۲ صعود کند اما بدشانسی مانع شد. مسئولان تیم دهدشتی در تلاش هستند قرارداد میداودی را تمدید کنند تا با تقویت تیم، شانس صعود به لیگ ۲ را بالاتر ببرند اما ظاهراً این روزها بحث حضور این سرمربی جوان در مسجدسلیمان کاملاً جدی است. 

1388901

باید دید در نهایت مدیران باشگاه مسجد سلیمان از میان بختیاری‌زاده و میداوودی کدامشان را برای حضور روی نیمکت برمی‌گزینند.
ایران ورزشی

دیدگاه‌ها