کد خبر : 1941040 | 10 خرداد 1402 ساعت 01:26 | 46.2K بازدید | 10 دیدگاه

پدری: جوایزی برده‎ام که خیلیها فرصت کسب آن را نداشنتند

ستاره مورد علاقه ژاوی توپ طلا نمی‌خواهد!

پدری، ستاره 20 ساله بارسلونا، موفقیت های تیمی را مهمترین هدف خود دانست.

ستاره مورد علاقه ژاوی توپ طلا نمی‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل را با قهرمانی در لالیگا به پایان رساند تا حداقل یک جام به هواداران خود هدیه کند. پدری، ستاره جوان آبی اناری ها با وجود مصدومیت هایی که داشت در 26 بازی برای تیم ژاوی به میدان رفت و 6 گل زد و یک پاس گل داد.

خیلی ها از پدیده مورد علاقه سرمربی بارسلونا به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال دنیا در سال های آینده یاد می کنند که می تواند برای کسب جوایز بزرگی چون توپ طلا نیز امیدوار باشد. پدری اما معتقد است که این جوایز اولویت و هدف اصلی او نیست.

1881666

او در گفت و گوی اخیر خود در این مورد گفت: "می‌خواهم تا جایی که ممکن است در عرصه ملی و باشگاهی افتخار کسب کنم. در زمینه شخصی اما هرگز برای خودم چالشی مثل توپ طلا یا یک جایزه دیگر را در نظر نگرفته ام. اما همواره سعی می‌کنم تا پیشرفت کنم و خودی را به چنین سطحی برسانم که مدعی کسب این جوایز باشم."

به عقیده پدری او جوایزی را تا کنون برنده شده که خیلی‌ها شانس کسب آن را پیدا نمی‌کنند: "برنده شدن چنین جایزه ای دیوانه کننده خواهد بود اما من قصد ندارم آن را به عنوان یک هدف برای خودم تعیین کنم. قبلا جوایزی مثل کوپا و پسر طلایی را کسب کرده ام؛ جوایزی که فکر می‌کنم هر کسی فرصت کسب آنها را ندارد."

دیدگاه‌ها