کد خبر : 1941053 | 10 خرداد 1402 ساعت 09:01 | 8.6K بازدید | 4 دیدگاه

سایپا و صعود، ادامه در فصل بعد

دور جدید تمرینات تیم سایپا از نیمه دوم خرداد ماه با تست گیری از بازیکنان زیر 23 سال آغاز می شود.

سایپا و صعود، ادامه در فصل بعد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مدیران باشگاه سایپا این تیم می‌خواهد، در فصل جدید بازی‌ها شروع زودهنگامی داشته باشد تا یک تیم خوب را برای حضور شایسته در فصل جدید بازی‌ها و در نهایت صعود به لیگ برتر آماده کند. یکی از نقدهایی که سرمربی تیم سایپا در فصل گذشته بدان اشاره کرد، این بود که در دوران آماده سازی زمان به اندازه کافی برای تمرین و همین طور جذب بازیکن در اختیار نداشتند.
به واقع سایپا با درس از اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد، می خواهد در فصل پیش رو برنامه ریزی بهتری برای تیم بستن داشته باشد و تمرینات این تیم از نیمه دوم خرداد ماه ابتدا و با تست گیری از بازیکنان زیر 23 سال آغاز می شود.

1878878

سایپا در هفته های پایانی لیگ یک ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود. این تیم در هفته پایانی موفق شد 4 گل به تیم استقلال ملاثانی بزند و یکی از نتایج خوب این تیم در هفته های پایانی پیروزی در برابر شمس آذر صدرنشین بازی ها بود، اما در نهایت دو امتیاز برای صعود کم آورد و با 55 امتیاز و عنوان سومی به کار خود پایان داد. بر این اساس اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا در جمع بندی های انجام داده تصمیم به ادامه همکاری با سید مهدی حسینی نسب را گرفته اند. مربی ای که بعد از محمود فکری هدایت تیم را برعهده گرفت.

دیدگاه‌ها