کد خبر : 1941084 | 10 خرداد 1402 ساعت 10:58 | 20.6K بازدید | 3 دیدگاه

وداع دور از میدان: مهاجم یونایتد در فینال غایب است

آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در دیدار فینال جام حذفی برابر منچسترسیتی نخواهد بود.

وداع دور از میدان: مهاجم یونایتد در فینال غایب است

به گزارش "ورزش سه"، مارسیال در چهار بازی آخرش در لیگ برتر موفق شد دو گل برای یونایتد به ثمر برساند و امیدوار بود که بتواند در دیدار فینال برابر سیتی هم به میدان برود. 

اما شرایط برای او به شکل متفاوتی پیش رفت و یونایتد با انتشار بیانیه‌ای از مصدومیتش خبر داد. در این بیانیه آمده: «این ملی‌پوش فرانسوی پس از پیروزی 1-2 روز یکشنبه برابر فولام دچار کشیدگی همسترینگ شده است. از آن زمان ارزیابی بسیاری روی پای او انجام شده و مشخص شده که عضله پای این بازیکن دچار پارگی شده و او نمی‌تواند روز شنبه در ویمبلی به میدان برود.»

1878828

پیش از این شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این مهاجم از یونایتد در پایان فصل جاری به گوش رسیده بود و بسیاری انتظار داشتند که دیدار فینال جام حذفی آخرین حضور او در میدان با پیراهن این تیم باشد اما حالا او همین فرصت را هم از دست داده است. 

مارسیال در سال 2015 از موناکو به منچستریونایتد پیوست و در طول این مدت در 298 بازی برای این تیم به میدان رفت و موفق شد 88 گل به ثمر برساند و 53 پاس گل هم ارسال کند.

دیدگاه‌ها